pondelok 11. decembra 2017

Vianočná giveaway

Milí moji, s blížiacimi sa vianočnými sviatkami som sa rozhodla, že urobím aj ja radosť jednému z vás a pripravila som si pre vás vianočnú giveaway. Nájdete v nej z každého rožka troška a snáď jeden z vás bude mať z tohto balíčka radosť 😊


V balíčku nájdete značky Bioderma, Essence, Jordana, Avon, Cien, Himalaya či Elseve a ako bonus tu mám knižku pre malých kuchárov.

Podmienky:
1. Sledujte môj blog cez Google+ a do komentára mi napíšte, pod akým menom ho sledujete (povinné) 
2.  Sledujte môj blog na FB a napíšte mi, pod akým menom ho sledujete (povinné)
3. Napíšte mi, ktorý článok sa vám tento rok na mojom blogu páčil najviac (povinné)
4. Ak ma sledujete na Instagrame  - môžete si pripísať ďalší komentár


Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.

Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne ho zverejním tu na blogu i na FB. Výherca je povinný sa mi ozvať do 7 dní od jeho vyhlásenia, inak budem opäť žrebovať.

Termín :
Giveaway trvá do 16.12.2017
 

Držím palce!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára