nedeľa 31. decembra 2017

Čo som si našla pod stromčekom?


Ten čarovný okamih tohtoročných Vianoc je už za nami a aj keď neboli snehom zaviate a ani úplne dokonalé, aj tak boli úžasné a som rada, že som ich mohla opäť stráviť s mojou úžasnou rodinkou. 


Medzi veľmi obľúbené články v rámci blogosféry patria i tie s vianočnými darčekmi a ja som sa rozhodla, že vám tie moje ukážem a na záver tu bude špeciálny bonus v podobe darčekov od Santu na dm Christmas Party 2017.  



Tento rok som sa rozhodla obmeniť svoj zimný šatník a túžila som po nejakej zaujímavej zimnej bunde. Kým sa ja ale rozhýbem a dokopem do obchodov a ešte sa mi aj niečo zapáči, to by mohlo trvať aj do jari a keďže majú moji rodičia super vkus, odhad na moju veľkosť a hlavne poznajú ma nejaký ten piatok, urobili mi radosť a pod stromček som trošku predčasne dostala tieto dve úžasné bundy a čapicu. Biela je skôr športová, modrá zase skôr do práce, no každá ma nesmierne potešila a som rada, že ich mám, lebo sú neskutočne teplé, naozaj kvalitné a hlavne ide o značky, ktoré nevidím na každom kroku. 


Moja sestra vie, že nie som veľmi športový typ, ale nejaký ten športový kúsok v podobe mikiny sa vždy hodí na voľný čas a pod stromček som dostala túto úžasnú Puma mikinu v pastelových farbách.Švagor zase vie, že dobrou detektívkou nič neskazí a pozná moju menšiu úchylku na šálky so sovami, takže ďalšia do zbierky 😊


Keďže v CCC mali pred Vianocami super zľavy a ja som si chcela už dlhšie kúpiť nové čižmy, tak som si nadelila sama darček v podobe čižiem a kotnikáčov, ktoré som tam rozhodne nemohla nechať😊




Darček, s ktorým som absolútne nerátala a ktorý ma veľmi prekvapil a potešil, bol tablet Acer Iconia One 10 a k nemu púzdro aj s klávesnicou. Veľmi praktická vecička na cestovanie, kedy nebudem so sebou ťahať laptop a vystačím si iba s tabletom a je to lepšie ako pozerať na malý displej na mobile.


Ponožky či pyžamo patria k takej vianočnej klasike, ale v tomto modernom prevedení sú top! Mne je stále zima na nohy, takže čokoľvek na nohy čo je chlpaté a teplé ja silno môžem 😊 A aj keď majú u nás všetci na Vianoce zákaz mi dávať kozmetické darčeky, veď je vám jasné, že mám toho kopa, mamina to zase nevydržala a prihodila pod stromček kozmetickú kazetu od Avonu a k tomu aj bižutériu. Musím sa priznať, že od Avonu už pár kúskov bižu mám a nie je to vôbec zlé.


A na záver i niečo praktické do domácnosti. Už asi pol roka som doma hudrala, že máme tupé nože až ma Ježiško vyslyšal a doniesol mi rovno tri. A uteráky či osušky sa nikdy nestratia, tých nie je nikdy dosť.


Tak to by bolo z mojich vianočných darčekov všetko, ale to by som nebola ja, keby som nebola špeci prípad. Nakoľko som sa začiatkom decembra zúčastnila dm Christmas Party 2017 a dostala od Santu vďaka dm drogeriemarkt Slovensko množstvo nádherných darčekov, rozhodla som sa vám ich v tomto článku ukázať. 


Keď toto všetko predomňa postavili, nechcelo sa mi ani veriť, že toto všetko je moje. To je mega nálož darčekov a naozaj som to nečakala. 










Je to vianočný masaker darčekov, veď sami vidíte 😊 Časť z nich poputovala mojim blízkym na Vianoce, časť si nechám a časť bude venovaná vám. Ja osobne mám z týchto darčekov obrovskú radosť, lebo obsahujú i výrobky, po ktorých som už dlhšie túžila či takých, o ktorých som ani netušila a to je na svete kozmetiky to krásne, stále je čo objavovať a skúšať.

Dúfam, že ste si pod stromčekom našli darčeky, ktoré vás potešili a kľudne sa mi pochváľte do komentárov čo to bolo, rada sa nechám inšpirovať 😊

A keďže toto je posledný článok v tomto roku, chcela by som sa vám všetkým poďakovať za priazeň a podporu. Tento rok blog presiahol 136 000 zhliadnutí, na FB sme prekonali číslo 500 a žije to už aj na Instagrame 😊 Mám obrovskú radosť z týchto čísel a som veľmi rada, že môžem robiť niečo, čo ma baví. Ďakujem aj všetkým spoločnostiam, s ktorými som počas roka spolupracovala a vďaka ktorým som pre vás testovala  množstvo zaujímavých kúskov.



Už o chvíľu sa preklenieme do Nové roka a prajem vám, aby bol lepší ako ten terajší, aby ste boli zdraví, šťastní, spokojní a nech vkročíte do neho tou správnou nohou!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára