pondelok 4. decembra 2017

Frais Monde Organic Spa Mask Black Clay

Aspoň raz do týždňa počas víkendu sa snažím si uchmatnúť svoju chvíľku pre seba, nanesiem si masku na pleť, vezmem knižku do rúk alebo si zapnem nejaký film a relaxujem. Zabúdam na všetky starosti, povinnosti či stresy a užívam si každý okamih týchto čarovných chvíľ. Moja pleť dostáva potrebnú dávku extra starostlivosti a ja si pritom krásne oddýchnem.

V posledných týždňoch mi spoločníka pri týchto extra chvíľach robí Frais Monde Organic Spa Mask Black Clay, ktorú mám zo stránky Elnino. Ide o bio ílovú masku pre rozjasnenie pleti a či je naozaj taká účinná ako sľubujete sa dozviete v nasledujúcich riadkoch 😊

Frais Monde Organic Spa Mask Black Clay 


   
Ak by ste chceli tento rok robiť čerta na Mikuláša, táto maska je skvelou voľbou ako dosiahnuť čertovský vzhľad 😊 I keď pri pohľade na čiernu masku vás určite napadne čierne uhlie, nedajte sa zmiasť. Hlavnou účinnou ingredienciou tejto masky je prírodný íl, ktorý je veľmi bohatý na stopové prvky a minerály a práve tie určujú zafarbenie masky. Termálna sírna voda má na pleť harmonizujúce účinky, napomáha odstrániť najrôznejšie kožné problémy a podporuje obnovu pokožky.


Maska je vhodná pre všetky typy pleti, najmä pre mdlú a unavenú pleť. Ja v posledných týždňoch zažívam neskutočne stresové obdobie, málo spánku, takže to sa všetko na mojej pleti odráža a pôsobí naozaj mdlo a unavene. Ideálny stav na testovanie tejto masky 😊

Organická termálna maska na tvár s čiernym ílom a sírnou vodou napomáha pleť rozžiariť. Zaisťuje hĺbkové čistenie, pôsobí proti starnutiu a pokožku zjemňuje. Obsahuje čierny íl, termálnu sírnu vodu, kvetovú vodu z pomarančovníka a extrakt z rebríčka obyčajného. Maska má 100% prírodné zloženie, je certifikovaná spoločnosťou Bioagricert. Všetky extrakty majú certifikáciu Ecocert. Výrobok je dermatologicky testovaný, neobsahuje PEG, parabény a nikel. Netestované na zvieratách.


Maska je balená v papierovej krabičke, ktorej dominantnými farbami sú čierna a ružová. Samotná maska je balená v plastovej priehľadnej tube o objeme 75 ml. Z tuby sa ľahko vytláča a dokážete si korigovať jej množstvo, takže ňou zbytočne neplytváte.


Maska má čiernočiernu farbu, stredne hutnú konzistenciu, obsahuje v sebe drobné čiastočky a mne veľmi príjemne, tak prírodne ílovito vonia. Na pleti sa ľahko rozotiera, zo začiatku má lesklý finiš ale po čase zaschne a zmatní sa.  


Maska sa odporúča naniesť v tenkej vrstve na vyčistenú pleť a necháva sa pôsobiť 20 minút. Ako som už spomínala, maska je po nanesení lesklá, ale postupom času zasychá, má mierne sťahujúci účinok na pleti a zaschne do matna. Po 20 minútach ju zmývam teplou vodou a vďaka prítomným drobným čiastočkám si zároveň robím na pleti ľahký peeling. Je asi jasné, že pri tomto type masky je po jej zmytí umývadlo špinavé, ako keby ste sa v ňom hrali s blatom, ale je to typické pre tento typ masiek a ja jej to vďaka jej účinkom odpustím.


A aké sú jej účinky? Úžasné !!! Tak hladkú, jemnú, vyčistenú a rozjasnenú pleť som snáď nikdy nemala. A čo sa mi páči, tak maska ma neštípe, pleť nedráždi, nevysušuje ju, žiaden problém som s ňou nemala a mojej zmiešanej pleti dokonale vyhovuje.


Po jej použití sa odporúča pleť ošetriť termálnou sírnou vodou Acqua di Repole a naniesť hydratačný krém Acqua. Ja mám ešte zvyšky termálnej vody z leta a po zmytí masky ňou pleť jemne prestriekam a vďaka nej dosiahnem na pleti dokonalý výsledok.


Frais Monde Organic Spa Mask Black Clay  zoženiete na stránkach Elnina za 12,87 Eur. Je to síce cena vyššia oproti drogerkovým maskám, ale v tomto prípade sa pohybujeme v úplne inom levely. Maska má úžasné prírodné zloženie, skvelé účinky a míňa sa veľmi pomaly, takže vydrží naozaj dlho. Okrem toho stačí, keď si ju nanesiete v úplne tenkej vrstve a dosiahnete s ňou naozaj úžasné účinky na pleti. Myslím si, že by to mohol byť skvelý tip na vianočný darček, ktorý by som určite doplnila ešte o termálnu vodu Acqua di Repole.

V ponuke sú Frais Monde masky ešte v ďalších troch vyhotoveniach :
- Frais Monde Organic Spa Mask Crude Clay -bio ílová pre hydratáciu pleti
- Frais Monde Organic Spa Mask Red Clay-bio ílová pre unavenú pleť 
- Frais Monde Organic Spa Mask Yellow Clay- bio ílová pre vyčistenie pleti

A na záver mám pre vás skvelú správu 😊 Nenechajte si ujsť 25 % zľavu na nákup prírodnej kozmetiky Frais Monde na Elnino. Zľava platí na rady Hydro Bio Reserve, Defense Skin Bio, Pro Bio Age, make-up Biologico Termale a nové pleťové masky Organic Spa do 11. 12. 2017 alebo do vypredania zásob.

Zaujali vás tieto masky od Frais Monde? Aká je vaše obľúbená maska na pleť?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára