piatok 15. decembra 2017

Tipy na vianočné darčeky z Elnina

Pomaly ale isto sa nám zvianočnieva a pri pohľade na preplnené obchody som urobila rázne rozhodnutie : Nakúpim vianočné darčeky aj cez internet! Je pohodlné z tepla domu klikať na vybrané produkty, nahádzať do košíka, zaplatiť a čakať na kuriéra či si spraviť vychádzku do Zásielkovne. A keďže som nedávno pri hľadaní vianočných darčekov  na stránke Elnino objavila množstvo zaujímavých kúskov, dnešný článok bude venovaný tipom na darčeky práve z ehopu Elnino 😊

Zdroj

Podľa mňa najkrajšou pánskou vôňou je Versace Eros. Už som vám ju niekoľkokrát spomínala a ešte stále ju žiadna iná neprekonala. Dá sa zohnať samostatne alebo v takýchto krásnych balíčkoch a nielenže to luxusne vyzerá, ale ešte luxusnejšie to vonia. Darček pre chlapa ako stvorený, ale pozor, aby sa vám za ním neotáčali všetky baby 😊 

Zdroj
Ďalšou veľmi zaujímavou pánskou vôňou je HUGO BOSS Hugo Red. Síce už nevyzerá tak luxusne, ale vonia naozaj veľmi pekne, na každodenné použitie skvelá vôňa.

Zdroj
Ak máte doma fanúšika Ferrari, tak akýkoľvek výrobok s ich logom je trefou do čierneho. Tento tip vám sem dávam, pretože práve tento set od Ferrari má Ježiško skrytý pre jedného člena mojej rodiny a je to skvelé kombo vône a kozmetickej taštičky, takže dúfam, že obdarovanému spraví radosť. 

Zdroj

Trošku sa poobhliadneme aj za dámskymi vôňami a opäť na ich čele tróni Versace Eros, ale tentokrát v dámskom prevedení Versace Eros Pour Femme. Je to veľmi pekná dámska vôňa a páči sa mi na nej, že ešte nepatrí medzi masovky a nevonia po nej každá druhá na ulici.

Zdroj
Moja najväčšia srdcovka z vôní je Gucci Flora by Gucci. Nádherná vôňa, ktorá dlho vydrží a ak sa vám spojí s konkrétnou osobou či situáciou, stane sa vašou láskou na celý život. 

Zdroj

Jedna z najznámejších vôní vôbec je legendárna Chloé Chloé. Stala sa naozaj masovkou a snáď každá z nás mala s ňou osobnú skúsenosť. Ja osobne som jej až tak nepodľahla, ale je to veľmi obľúbená vôňa mojej maminy, takže jeden flakónik má už Ježiško pre ňu skovaný.



Štetce od Real Techniques patria naozaj k tým lepším, ja osobne mám doma jeden ich set a neviem si ich vynachváliť. Ak máte maminu, sestru či kamarátku, ktoré sa rady líčia a poriadne štetce by sa im zišli, takýto darček je skvelou voľbou.


Dobré štetce nájdete aj u značky EcoTools, takže je len na vás, ktorý set vás zaujme. 

A teraz vám sem hodím ešte zopár balíčkov, ktoré sa mne osobne veľmi páčia :-)

Zdroj
Zdroj
Zdroj
Zdroj
Zdroj
Zdroj
Zdroj
Zdroj
Zdroj
Zdroj
Zdroj
Zdroj
Zdroj
Zdroj
Zdroj




Nedávno som vám tento balíček ukazovala na FB aj Instagrame. Ide o výhru od Elnina, ktorá obsahuje naozaj skvelé kúsky od značky Frais Monde, ktorú som si veľmi obľúbila. Okrem darčekových setov si u tejto značky dokážete vyskladať sami balíček pre malých aj veľkých a ich ponuka je naozaj široká 😊

To sú moje tipy pre vás. Samozrejme, že každý sa riadite podľa seba a tiež máte daný nejaký rozpočet, ale snáď som vás aspoň trošku inšpirovala. Ja som sa tento rok rozhodla, že radšej kúpim jeden drahší darček a k nemu ešte maličkosť  ako viacero lacnejších, lebo chcem mojim blízkym dopriať niečo, čo by si možno samy nedopriali. Nesmieme ale zabúdať na hlavnú vec a to, že Vianoce nie sú o darčekoch ale o celkovej tej atmosfére a možnosti tráviť so svojimi blízkymi viac času :-)

Ak máte tip na nejaký super darček, určite mi napíšte do komentára, rada sa nechám inšpirovať :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára