štvrtok 14. decembra 2017

Múdra sova radí : Tipy na vianočné darčeky na poslednú chvíľu

V dnešnom článku o tipoch na vianočné darčeky som sa zamerala na tie, ktoré reálne doma mám a ktoré obdržia moji blízky už o niekoľko dní pod stromčekom, poprípade ktoré som dostala v rámci dm Christmas Party a som z nich nadšená ( ak by ste chceli vidieť všetko, čo mi nadelil dm Santa Clas,s napíšte mi do komentov). Ide o darčeky, ktoré zoženiete na internete, v predajniach Pupa alebo dm drogeriemarkt Slovensko a v prípade, že vás záujmu, máte ešte čas ich zohnať. 


Začneme pekne pánmi a u nich nikdy nič neskazíte nejakou vôňou, kozmetickou darčekovou kazetou alebo špeciálnou kazetou určenou na holenie. Ak vaše mužské osadenstvo neholduje elektrickým holiacim strojčekom, určite si dávajú záležať na tých klasických a popravde, tie kvalitné tiež nebývajú lacné, takže Vianoce sú super obdobím, ako im urobiť ich zásoby 😊 Fajn tipom v tejto oblasti sú kazety od značky Old Spice či Wilkinson, ale ani Gillette nie je zlá.


Perfektným tipom na darček je aj nejaký elektronický kúsok a kľudne ním môže byť aj elektronická zubná kefka. Už dávno čistenie zubov nie je len o obyčajnej kefke či paste na zuby a pokiaľ niekto vo vašej domácnosti si dá na čistení zubov extra záležať, takýto darček ho určite poteší. Konkrétne u mňa je to Oral - B PRO 500, ktorý si nájde jeden rodinný príslušník pod stromčekom. A fajn na tomto výrobku je, že by mal byť dostupný aj v predajniach dm drogeriemarkt Slovensko a nemusíte obháňať obchody s elektronikou.



Od istej doby som namotala maminu na značku Pupa Milano a ani tento rok neobíde na prázdno. Kúpila som jej jeden z darčekových setov, ale z taktických dôvodov vám tu neprezradím ktorý, nájdete ho však v dnešných instastories 😊Okrem toho nedávno táto značka vydala nádhernú sovičkovú kolekciu, ktorá si ma úplne získala, ale zatiaľ nič z nej nevlastním, takže je to taký malý tip odo mňa.


Trošičku drahším darčekom sú určite šperky alebo hodinky. Ja som sa pre tento rok rozhodla pre značku Festina, ktorá je podľa mňa veľmi populárna a ich dizajn sa mi veľmi páči. A to nielen mne. A pozor! Aktuálne na stránke ichrono.sk majú akciu! K nákupu dámskych hodiniek Festina získate krabičku na šperk a náramok z ušľachtilej ocele, k nákupu pánskych hodiniek Festina Chronograf batoh. Ja som ako darček vybrala dámske hodinky, ktoré prišli naozaj rýchlo, super zabalené a tá krabička na šperk aj s náramkom vyzerajú naozaj luxusne.

Už to môžem oficiálne prezradiť, naša rodina sa tento rok rozrástla o nového člena a sestre sa narodilo nádherné dievčatko, takže darčeky sú trošku ladené aj v tomto smere. Siahla som po albume, vďaka ktorému môžu byť prvé okamihy malej princeznej zaznamenané a bude mať krásnu pamiatku na detstvo. Zohnala som ho v Panta Rhei. A kamarátka mi dala tip na kozmetiku Sophie La Girafe. Ide o exkluzívnu luxusnú značku prírodnej certifikovanej organickej starostlivosti o pokožku najmenších. A na začiatok som kúpila malý set a ak u malej obstojí, siahneme aj po väčšom balení. 


A teraz tu mám niečo, čo ma úplne dostalo a čo je pre milovníkov kozmetiky ako stvorené. Ide o značku Cosmetic Kitchen, ktorú zoženiete v predajniach dm drogeriemarkt Slovensko a ktorá prináša kreatívnu formu do sveta kozmetiky. Táto značka ponúka možnosť vytvoriť si vlastnú vegánsku kozmetiku v pohodlí domova. V ponuke je sprchový gél, telové mlieko a samostatné boxy. Ja mám doma základ na vytvorenie vlastného sprchového gélu vrátane praktického balenie s pumpičkou (shaker), do ktorého pôjde finálny produkt, zelené farbivo a vôňu Honey Moon. Vďaka 4 krokom je môj vlastný sprchový gél na svete 😊

Pyžamo patrí medzi najklasickejšie vianočné darčeky, ale prečo si to neurobiť trošku crazy modernejšie. V Tescu sme so sestrou objavili pánske pyžamá s Garfieldom či Star Wars, takže aj srdce toho najväčšieho odporcu pyžám sa pri pohľade na svoju obľúbenú postavičku roztopí 😊


A na záver tu mám pre vás tip na darček, ktorý vašu peňaženku vôbec nezruinuje ale pritom vyzerá super. Ide o darčekové balenie od Balea, ktoré obsahuje telové mlieko, sprcháč, hubku a krásnu taštičku. V ponuke je viacero rôznych setov od Balea či Alverde, stačí si len vybrať.

Snáď vás tipy od múdrej sovy inšpirovali a možno niektorý z nich skončí pod vašim vianočným stromčekom a bude robiť radosť vašim blízkym 😊

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára