nedeľa 10. decembra 2017

Ave Natura Sprchový gél Škorica&Céder


Veľmi rada objavujem a testujem pre mňa nové a neznáme značky. Tak to bolo aj so značkou Ave Natura, ktorá mi jedného dňa vybehla na FB a po prečítaní info som ju ihneď musela liknúť. Ide o značku, ktorej výrobky sú vyrobené s láskou na Slovensku a vo svojej ponuke má výrobky určené pre čistú domácnosť, zdravé telo či dennú hygienu. Ich príbeh ako aj ponuku si môžete prezrieť na stránke Ave Natura.  

Nedávno táto značka na FB hľadala osoby na testovanie ich výrobkov a ja som mala to šťastie, že som bola vybraná. A tak sa začala moja mesačná púť s Ave Natura Sprchovým gélom Škorica&Céder.

Ave Natura Sprchový gél Škorica&Céder

 


Sprchový gél je určený na každodenné použitie pre všetky typy pleti. Je vyrobený originálnou metódou bez použitia chemických látok, použité boli iba vzácne rastlinné a esenciálne oleje s antibakteriálnym účinkom. Má pekné jednoduché plastové balenie a veľmi ma potešil spôsob jeho otvárania, ktorý je založený na preklápacom systéme, čiže z jednej strany stlačíte a na druhej sa vám vyklopí.


Gél je priehľadnej žltkastej farby, má gélovú konzistenciu a výraznú vôňu s akou som sa ešte vo svete kozmetiky nestretla. Je naozaj špecifická, pričom v popredí je cítiť céder a škorica je ním jemne tlmená. Vďaka jeho drevitej vôni, ktorá sa teraz do týchto sychravých dní maximálne hodí, je vhodný pre mužov aj ženy. Nemôžem si pomôcť, ale mne tá vôňa pripomína Vianoce 😊

Ak už máte nejakú skúsenosť s prírodnou kozmetikou viete, že vďaka oslobodeniu sa od chemických látok nemôžete pri prírodných sprchových géloch očakávať veľkú penivosť a platí to aj pri tomto výrobku. Gél nanášam na vlhkú pokožku a snažím sa ho do nej čo najdlhšie vtierať. Na povrchu vznikne jemná pena, ktorú následne zmývam. Pokožka je po sprchovaní prevoňaná a vôňa na nej nejaký čas aj zotrvá, nie je presušená, ale ani extrémne hydratovaná, majitelia suchej pokožky určite siahnu aj po nejakom telovom mlieku. Čo ma veľmi zaujalo, tak tento sprchový gél má i mnohostranné využitie. V letných mesiacoch sa dá použiť ako repelent, tak je škoda, že sa ku mne dostal až teraz, lebo v lete sa takýto výrobok veľmi hodí. 


Vôbec mi nevadí, že nepení ako bežné sprcháče, pokožka po sprchovaní nie je vysušená, ale ani extra hydratovaná, mám na nej pocit, akoby som sa umyla mydlom. Určite je to pre ňu po dlhých mesiacoch čisto drogerkových sprcháčov riadna zmena. Skúsila som ho použiť aj ako šampón, ale v tomto smere sme si asi nesadli. Akoby nedokázal zmyť zvyšky suchého šampónu, po ktorom som musela siahnuť a vlasy boli po umytí splihlé a ťažšie sa rozčesávali. Ale na druhú stranu to môže byť iba dočasný výsledok, lebo vlasom nejaký čas trvá, kým si po bežných šampónoch zvyknú práve na tieto prírodné. Takže ako šampón za mňa zatiaľ veľmi nepochodil, vraj je na vlasy lepšie ich sérum. 


A ešte som zistila jednu zaujímavú vec. Okrem toho, že je určený na všetky typy pleti a je vhodný aj pri kožných ochoreniach, môžete ho použiť aj na svojich domácich miláčikov. Čiže riadne univerzálny kúsok 😊 Inak sprcháč sa míňa relatívne pomaly, pri každodennom používaní mi vydržal mesiac.


Ak vás táto značka zaujala a ste zvedaví aj na iné výrobky a ich hodnotenia, tak potom kuk na FB Ave Natura, kde sa v rámci ich príspevkom dozviete o skúseností iných s ich výrobkami. Pre mňa bol Ave Natura Sprchový gél Škorica&Céder príjemnou zmenou v oblasti sprchovania a ak vás zaujal, zoženiete ho za 9,90 Eur.

A s blížiacimi sa Vianocami má aj značka Ave Natura v ponuke krásne darčekové kozmetické sety, takže stač si len vybrať. Mňa osobne by ktorákoľvek ich krabička veľmi potešila 😊

A čo vy a prírodná kozmetika? Poznáte značku Ave Natura?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára