štvrtok 28. augusta 2014

Astor Soft Sensation 204 Fuchsia Passion

Ahojte!

Aké by to bolo leto, keby sa v našej kozmetickej zbierke nenachádzalo pár naozaj letných, šťavnatých a hlavne výrazných produktov na pery, ktoré dokážu dať nášmu outfitu pravý letný šmrc. Pre mňa bol favoritom pre toto leto rúž od Astor Soft Sensation v odtieni 204 Fuchsia Passion. Musím sa priznať, že ešte nedávno som bola dosť konzervatívna, čo sa týka odtieňov produktov na pery a siahala som skôr po neutrálnych hnedých odtieňoch, ktoré pristanú snáď každému. Časom ma však táto všednosť prešla a postupne som presedlala na výraznejšie a farebnejšie rúže, lesky, masielka, balzamy. Mojím absolútnym favoritom v poslednom čase sú masielka na pery od Astoru. Úžasný výber farieb a všetky ich skvelé vlastnosti ich predurčili k tomu, že stále túžim svoju zbierku  rozšíriť o nejaký nový. 

Vráťme sa však späť k dnešnému produktu. Aký je Astor Soft Sensation?


ASTOR Soft Sensation Color & Care dlhotrvajúci hydratačný rúž s čistou intenzívnou farebnou výplňou v módnych nadčasových odtieňoch. Rúž Soft Sensation Color & Care zanechá Vaše pery vláčne a farebné. Vďaka svojej skvelej hydratačno-krémovej textúre a neskutočnému radu bohatých druhov odtieňov zaručí aby ste každý deň začínali s úsmevom na tvári.



Vlastnosti:

- Hydratačný rúž 

- Hydratuje pery až o 168%

- Výsledkom sú super jemné a hydratované pery

- Sýte, živé a žiarivé farby

- Vysoká pigmentácia

- Farba zostáva stála po dobu až 5 hodín

- Dermatologicky testované 


Aktívne látky:

+ Vitamíny A, C, E

+ Kolagén



Obal rúžu sa mi veľmi páči. Je síce plastový, ale kombinácia bielej farby so zlatou pôsobí na mňa luxusne a krásne sa vyníma popri obyčajnej čiernej. Na obale sa nachádza nápis Astor. Je podľa mňa škoda, že samotný nápis nie je vyrytý aj na rúži, ako to má napr. Dermacol. Na spodnej strane rúžu je uvedený samotný odtieň s jeho názvom.

Ja mám odtieň 204 Fuchsia Passion. Je neskutočne pigmentovaný, fuchsiová farba je krásne sýta a výrazná. Dokonalý letný odtieň a súčasne snáď najvýraznejší rúž mojej zbierky! Rúž je krásne hydratačný, pery nevysušuje a ani nezvýrazňuje suché miesta. Má krémovú textúru a veľmi ľahko sa nanáša na pery. Jeho vôňa mi pripomína vôňu rúžov mojej starej mamy, keď som bola malá. Je to tá typická vôňa, ktorá sa vám vždy spojí s rúžom. Obsahuje SPF 20, ktoré pomáha chrániť proti škodlivému slnečnému žiareniu. 

Čo sa týka jeho výdrže, podrobila som ho skutočne náročnému testovaniu. Vybrala som sa s ním na ľahšiu túru, počas ktorej nám pršalo i svietilo slnko. Samozrejme, že som často pila a niečo aj zjedla, takže naozaj som ho podrobila všetkým situáciám. A ako obstál?


Krátko po nanesení. Farba je krásne sýta a výrazná. Fotené je to s bleskom ešte v miestnosti.




Po 1 hodine. Fotené je to už ale bez blesku počas túry. Farba ešte stále krásne drží, ale už nie je tak výrazná.



Po viac ako 3 hodinách šliapania do kopca v totálnom daždi sme dorazili do cieľa.Opäť fotené bez blesku. Rúž sa postupne vytratil z pier, ale jeho hlavnou a podľa mňa pozitívnou vlastnosťou je, že sa vytráca postupne a prirodzene a nezanechá vám na perách kontúry.

Mňa tento rúž od Astor veľmi príjemne prekvapil a som s ním veľmi spokojná. Jeho cena sa pohybuje okolo 6 Eur a mal by byť k dostaniu v širokej škále 23 žiarivých módnych odtieňoch, z ktorej si každý vyberie a nájde tú svoju.

A čo vy? Ktorý rúž bol vaším naj pre toto leto?

Na záver vám chcem ešte napísať, že včera som prežila úžasný deň v veľkým D a už čoskoro sa dozviete, o čo išlo.
Okrem toho blog oslavuje svoj 1. rok a ja sa chcem všetkým mojím čitateľom veľmi pekne poďakovať za vašu priazeň, za každý jeden komentár a názor a mám pre vás nachystané prekvapenie, máte sa na čo tešiť :-)

Prajem vám krásny deň a pokiaľ sa niekto chystá na Lodenicu, možno sa stretneme :-)
  



 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára