štvrtok 14. augusta 2014

Je lacné aj dobré (výrobky do 2 Eur)?

Ahojte!

Dneska som sa rozhodla vám predstaviť pár produktov, ktoré ako prvé očaria cenou a následne aj svojou kvalitou. Nie vždy platí, že čím je výrobok drahší, tak je aj lepší, ale aj naopak. Aj lacný výrobok vie sklamať, ale vtedy aspoň nemáme výčitky, že naša peňaženka zbytočne utrpela ujmu. Poďme si ich teda predstaviť!


ELITE MODELS London Queen
Ide o toaletnú vôňu, ktorá ma stála neuveriteľných 1,92 Eur a to má objem 50 ml. Keďže mám veľmi rada všetko kde je Eiffelovka, priateľ mi v čase, keď tieto vône prišli do obchodov, kúpil Elite Models Paris Baby. Krásne balenie, úžasná vôňa, ktorej som prepadla a pohodová výdrž ju predurčili, aby som sa do nej okamžite zamilovala. Čas však plynul a ja som svoju Paris Baby minula a akosi na tieto vône popri iných pozabudla. Nedávno som na jednom blogu videla práve túto London Queen a spomenula som si, že jej predchodkyňa nebola vôbec na zahodenie. V našich obchodoch som ich už nenašla, tak som pátrala na internete a na stránke www.tormenta.sk ju našla za neuveriteľných 1,92 Eur. Keby mali Paris Baby, beriem ju hneď, ale tú nemali, tak som vybrala London Queen a som rada. Balenie je okúzľujúce, samotný flakónik jednoduchý, ale obsahuje zlato! Ide o úžasnú letnú vôňu, ktorá vás okamžite dostane a vy jej prepadnete. Ide o vanilkovú vôňu sprevádzanú pugetom z bielych kvetín a šťavnatým ovocím. Je to môj tohtoročný letný obľúbenec.
  
Slivka, Jazmín, Gardénia 
Benzoin, Pižmo, Vanilka 
Mandarinka, Malina, Bergamont

Výdrž je vzhľadom na cenu skvelá, tie 4 hodiny sa na ňu určite môžem spoľahnúť, potom sa pomaly vytráca. Ja som s ňou veľmi spokojná a je škoda, že sa asi už v odchode nedá zohnať.


Blanchette B micelárna voda
Ide o jednu z najlacnejších, ak nie najlacnejšiu micelárnu vodu, ktorá sa dá v našich končinách zohnať. Dá sa zakúpiť výhradne len v Kauflande a jej cena je okolo 1,20 Eur, pričom objem má 200 ml. Je vyrobená v Poľsku a už sa na blogoch o nej čo to popísalo. Má plastové balenie, ktoré nie je síce žiaden hit, ale vzhľadom na svoju cenu je v pohode. Podľa popisu ide o micelárnu čistiacu pleťovú vodu na tvár a oči. Je určená pre všetky typy pleti. Po jej otvorení ucítite jemnú kvetinovú vôňu, ktorá však nemusí každému vyhovovať. Musím sa priznať, že ja ju nepoužívam na oči, takže neviem posúdiť ich odlíčenie. Používam ju na odstránenie make-upu a nečistôt z tváre po celom dni a na to mi bohato postačuje. V blízkej dobe sa chystám napísať porovnávaciu recenziu s oveľa drahšou micelárkou, tak uvidíme, ako v tomto súboji obstojí. Pokiaľ teda nemáte peňazí nazvyš alebo radi skúšate niečo nové, tak ju skúste. Nie je to najlepšia micelárka na svete, ale za tú cenu určite stojí aspoň za vyskúšanie. 

Avon Little Black Dress
Kto by nepoznal snáď najznámejšiu vôňu od Avonu a to Little Black Dress? Táto vôňa je v ponuke už veľmi dlho a asi tam ešte nejaký čas zotrvá, lebo si podľa mňa našla mnoho svojich priaznivcov. Je z kategórie kvetinovo-orientálnych vôní a ja mám jej malé balenie, konkrétne toaletný parfum v guľôčke. Objem má 9 ml a pokiaľ je v akcii, dá sa len tak tak vojsť do tých 2 Eur. I keď je balenie maličké, je podľa mňa úplne super teraz na leto. Nechce sa mi v kabelke vláčiť ťažké plné balenia vôní a malý dopĺňací flakónik nemám, tak nosím v kabelke tento maličký a ľahučký parfum v guľôčke, ktorý nezaberá veľa miesta. Keď je extrémne horúco a napr. Elite Models mi už vyprchala a chcem okamžitú vôňu a osvieženie, siahnem do kabelky po tento malý zázrak a je vybavené. Naozaj som s touto vôňou a jej balením veľmi spokojná.


Himalaya Herbals antiseptický krém
Na túto značku ma navnadila Bianca a som jej za to veľmi vďačná, lebo som s ich výrobkami veľmi spokojná a časom vám ukážem aj iné skvelé produkty od Himalaya. Konkrétne tento zázrak je antiseptický krém, ktorý pomáha pri rezných poraneniach, ranách, popáleninách, bolestiach, vyrážkach, škrabancoch, zápaloch a infekciách. Obsahuje výťažky z ajurvédskych bylín, ktoré majú terapeutické a liečivé účinky. Na zapálenú pokožku majú protizápalové, antiseptické, astringentné a chladiace účinky.


Odporúča sa použiť malé množstvo antiseptického krému na postihnuté miesto 2x denne. Krém je hnedošedej farby, ale nemusíte sa báť, krásne sa na pleti rozotrie bez zafarbenia. Má veľmi zvláštnu bylinkovú vôňu, ktorá je krátko po nanesení z pleti chvíľu cítiť. Tento krém som si kúpila najmä na moje nikdy sa nekončiace akné. Pokiaľ sa mi vyskytne iba na pár miestach, tak ho nanesiem iba na tie. Pokiaľ ale pleť štrajkuje a vyzerám ako puberťák, tak krém natriem kľudne aj na celú tvár. Do pleti sa krásne vstrebe a vyživí ju. Ja ho používam najmä večer, ale čítala som, že sa dá použiť aj ráno ako podklad pod make up. Musím uznať, že naozaj na akné pomáha a lieči ho. Nie hneď, treba ho používať dlhší čas, ale deň po nanesení už vidieť zlepšenie. Krém ma 20 g a dá sa kúpiť v Hypernove alebo Kauflande za neuveriteľných 1,20 Eur. Objavila som môj must have výrobok!

Chcem vám ešte pripomenúť stále prebiehajúcu letnú giveaway, ktorá u mňa prebieha, tak ak ste sa ešte nezapojili, stále máte čas :-)

A čo vy? Máte aj vy nejaké svoje lacné tajné tromfy?







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára