štvrtok 21. augusta 2014

Rexona - nezradí ťa!

Ahojte!

Letné dni sú už asi nenávratne preč, zažili sme extrémne teplá i upršané dni. Leto bolo ako na hojdacej sieti, aspoň podľa mňa.
Nie je podľa mňa nič horšie, ako tráviť horúce letné dni v práci, potiť sa vo vlastnej šťave a nezacítiť žiaden vánok. Neznášam, keď sa mi robia spotené mapy v podpaží, vôbec to nevyzerá pekne a ja sama sa vtedy cítim nepríjemne. Preto výzvou pre toto leto pre mňa bolo nájsť výrobok, ktorý mi zaručí ochranu pred potením a súčasne bude krásne voňať. V poslednom období asi najväčšiu kampaň mala Rexona na ich antiperspiranty Maximum Protection. Reklama, články na blogoch, všetko som sledovala, ale akosi som stále nechcela uveriť, že je to naozaj taký zázračný produkt. Dlho som odolávala, ale keď sa naskytla možnosť otestovať novinku Maximum Protection Confidence, tak som už neváhala a cestu ku mne si našiel tento skvelý výrobok. Do testovania som išla s tým, že vyskúšam a uvidím, ale bola som dosť skeptická, vzhľadom k množstvu superlatívov, čo sa o tomto produkte píšu. Platí teda, Rexona - nezradí ťa? O tom vám dneska  napíšem bližšie.


Rexona Maximum Protection je antiperspiračný krém dezodorant s obsahom inovačnej technológie TRIsolid, ktorá reaguje na telo a obsahuje tri dôležité zložky:

1. doteraz najúčinnejšiu ochranu proti poteniu od značky Rexona

2. technológiu s mikrokapsulami bojujúcu proti nepríjemnú zápachu 

3. zložku na hydratáciu pokožky


Produkt sa predáva v papierovej krabičke, z ktorej na vás vykukne samotný antiperspirant v plastovom obale. Pred jeho prvým použitím je potrebné odstrániť fóliu. Produkt sa dostáva von točením v spodnej časti. Zo začiatku je potrebné dlhšie točiť, kým sa konečne produkt dostane na povrch, ale potom to už funguje v pohode.


Samotný antiperspirant je bielej farby krémovej konzistencie. Netreba to s ním preháňať, skutočne stačí naniesť malé množstvo, pretože keď si ho dáte veľa, ostanú vám v podpazuší biele škvrny. Pokiaľ som ho aplikovala ráno, naniesla som ho, chvíľku počkala, asi tak minútku a potom som sa obliekla. Novinka Maximum Protection Confidence dopĺňa rodinku Maximum Protection o antiperspirant s vôňou, ktorá si vás okamžite získa. Ide o spojenie ovocných vôní jablka a broskyne s podmanivou vanilkou a jazmínom, ktoré dodajú vašej pokožke nádych správnej letnej arómy. Vôňa je cítiť skutočne celý deň bez ohľadu na to, čo všetko robíte, či športujete, ťažko pracujete alebo ste vystavený stresu. Je nádherná, svieža, letná a dokonale osviežujúca.


Poďme však zhodnotiť najdôležitejšiu vlastnosť a to ochranu proti poteniu. Tento antiperspirant má poskytovať 2x účinnejšiu ochranu v porovnaní s bežnými antiperspirantmi Rexona v spreji. Vďaka špeciálnej technológii TRIsolid zabraňuje poteniu až 48 hodín. Posúdiť účinnosť 48 hodín je ťažké, lebo predsa len v letných horúčavách sa často sprchujeme a tým sú tieto účinky oslabené. Ale podľa mňa, tých 24 hodín je úplne v pohode. 
Čo sa týka aplikácie, odporúča sa aplikovať antiperspirant večer pred spaním. V noci, keď telo odpočíva, sú potné kanáliky menej aktívne a zložka TRIsolid tak môže lepšie preniknúť do pokožky a zaistiť silnú ochranu proti poteniu počas nasledujúceho dňa. Ale samozrejme, že sa môže použiť aj ráno, je to na každom, ako mu to vyhovuje.
Ja som antiperspirant používala takmer celé leto a to tak ráno, ako aj večer na striedačku, aby som vedela zhodnotiť účinok. Zo začiatku bol pre mňa nezvyk používať tento výrobok pred spaním, ale časom som si na to zvykla. Keď porovnám účinok pri aplikácii večer alebo ráno, tak sa musím priznať, že keď som antiperspirant aplikovala večer, zdal sa mi účinok nasledujúci deň o niečo lepší, než keď som antiperspirant aplikovala ráno. 
Tento výrobok skutočne bol mojím absolútnym bojovníkom proti potu a zápachu! Všetci okolo mňa sa potili, priam varili vo vlastnej šťave, nadávali na sparno a ja som sa cítila neskutočne sviežo a hlavne bez máp v podpazuší. Okrem toho nerobí žiadne biele alebo žlté fľaky na oblečení a aj keby sa vám náhodou podarilo spotiť, tak zápach z potu nemá šancu, pretože jeho vôňa prebije všetko. 
Samozrejme, ďalšou často diskutovanou témou je jeho zloženie. Samozrejme nie je prírodné a obsahuje i látky, ktoré nie každý vyhľadáva, najmä hliník. Ale pokiaľ chcete dosiahnuť maximálni ochranu pred potením, bez takéhoto zloženia to asi nepôjde. Pokiaľ ma čaká náročný deň v práci, fyzická aktivita, je veľmi horúci deň, či sa chystám na nejakú výnimočnú udalosť, vždy siahnem po tomto antiperspirante.

Ak je nejaký výrobok, ktorý toho sľubuje veľa, ale to všetko aj do bodky splní, tak je to antiperspirant Rexona. Objem má 45 ml a odporúčaná cena je 5,65 Eur. Ak chcete pôsobiť sebavedomo počas horúcich letných dní, pri zvýšenej fyzickej aktivite alebo pri veľkom strese a hľadáte účinný antiperspirant, ktorý vás ochráni pred potením, skúste Rexona Maximum Protection. Krásna vôňa, skvelá výdrž, ochrana proti poteniu, jednoducho Rexona vás nezradí! Je super, že je možnosť vybrať si z viacerých druhov, aspoň si každý nájde ten svoj, ktorý mu vyhovuje.    

A čo vy? Už ste skúšali Rexona Maximum Protection? Ste s ním spokojní?
    



   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára