pondelok 18. augusta 2014

Výherca letnej giveaway

Ahojte!


Dneska tu mám pre vás ešte vyhlásenie výhercu letnej giveaway. Leto nám pomaly ale isto končí, ale to neznamená, že sa nedá ešte čo to zažiť. Do konca augusta sa mi to celkom nakopilo a teším sa na všetko, čo ma čaká. Špeciálne na 28.8. kedy sa mi splní jeden môj veľký sen, tak ak všetko dobre dopadne, bude samostatný článoček. Okrem toho festival Lodenica, svadba kamarátky a koncert Michala Davida :-) Juj, bude to pestré. Ale akosi som sa rozpísala a zbytočne vás tu naťahujem, že?

Taaaaaakže, výhercom giveaway sa stáva .........





  
Srdečne gratulujem. Výherkyňu budem kontaktovať mailom.

Všetkým ďakujem za účasť a nezúfajte, časom pripravím pre vás opäť novú giveaway.

Pekný zvyšok dňa :-)

 


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára