sobota 17. marca 2018

Veľká recenzia trend IT UP


Boli to minulý rok veru veľké očakávania, kým k nám konečne dorazila značka trend IT UP. Odvtedy sa v každej predajni dm drogeriemarkt Slovensko môžeme tešiť plnému stojanu výrobkov tejto privátnej značky dmka a to nehovorím o množstve limitiek, ktoré počas roka táto značka prináša. O niektorých kúskoch v podobe rúžov, masielok na pery či laku na nechty ste už na blogu u mňa počuli, no dneska to bude veľká recenzia výrobkov, z ktorých sa dá vytvoriť komplet líčenie. Časť týchto kúskov mi poskytla dmka na zrecenzovanie a niektoré z nich som si kúpila ja sama. A keďže ja začínam líčenie od očí, vezmeme to pekne od nich.


trend IT UP Expert Eye Base





Keďže som majiteľom veľmi mastných viečok, bez báze pod očné tiene sa ani nehnem, preto ma veľmi potešilo, že i značka trend IT UP prišla s týmto typom výrobku. Síce má nie veľmi praktické kalíškové sklené balenie, ale zato báza sama o sebe nie je vôbec zlá. Báza má béžovú farbu a obsahuje trblietky, takže nič pre milovníkom matných lookov, no mne to nevadí. Ja ju zvyknem aplikovať prstom na očné viečko a rozotrieť do stratena. Má jemnú konzistenciu, ľahko sa naberá a roztiera.  Na viečku zanechá jemne lepkavú vrstvu, na ktorú potom tiene dobre chytajú. Predĺži trvácnosť tieňov a v prípade tých menej pigmentovaných im dodá aj na intenzite. Ja som s ňou spokojná,  používam ju pri každom líčení a ani po štyroch mesiacoch som neni na jej dne.

trend IT UP Smokey Eye Shadow Palette 010







Paletka očných tieňov v odtieni 010 sa nesie v nude tónoch od bledších po tmavšie. Niektoré odtiene sú matné a niektoré so shimmerom. Balenie je malé, skladné, takže super aj na cestovanie. Pigmentácia je taká drogerková, bledšie odtiene sú na tom horšie, tmavé o niečo lepšie. Paletka práši, najmä matné odtiene, ale dá sa s ňou v pohode nalíčiť, i keď vzhľadom na jej prášivosť vám trochu opadajú pod oko. Ak ste milovníkom skôr jemnejšieho a nevýrazného líčenia a nevadí vám, že niektoré tiene prášia a paletka neobsahuje zrkadielko, kľudne potom túto paletku vyskúšajte. 

trend IT UP Multiplying Eyettention Mascara






Líčenie očí zakončíme maskarou trend IT UP Multiplying Eyettention Mascara s jemne zahnutým kartáčikom, s ktorým sa dobre pracuje. Je krásne čierna, riasy pekne zvýrazní, vytočí, predĺži i zľahka zahustí. Svojím balením môže konkurovať oveľa drahším kúskom. Počas dňa sa nedrolí, nerozmazáva, drží na riasach, ale po celom dni je trošku pod okom opadaná, ale nie je to žiadna katastrofa. Na začiatku používania kartáčik naberá viac produktu, preto je potrebné ho riadne otrieť, ale časom ako vysychá sa to zlepší. Na bežné denné použitie vydarený kúsok.

trend IT UP Matte Beauty Perfection Make Up 040






Zmatňujúci make up trend IT UP Matte beauty Perfection v odtieni 040 by som označila ako produkt, čo mi bol čert dlžen. Ako napovedá štítok, kúpila som ho vo výpredaji za 2 Eurá a to je jediné šťastie. Kupovala som ho po návrate z dovolenky a automaticky pri opálení som siahla po najtmavšom odtieni, ktorý síce vyzeral oproti môjmu opáleniu o niečo bledšie, ale povedala som si, že na preklenutie obdobia pri postupnom blednutí by mohol byť fajn. Má nižšiu až strednú kryciu schopnosť, veľmi divnú, mierne lepkavú konzistenciu, takže najlepšie sa mi nanáša prstami. Pleť je po nanesení lepivá a tento efekt sa dá odstrániť iba poriadnym zafixovaním púdrom. Potom ale je pleť fajn zmatnená a dá so mnou tých pracovných 8 hodín. Najväčším problémom je ale odtieň. Počas dňa na mne zoxiduje do oranžova a vôbec to nevyzerá dobre. Navyše po tých 8 hodinách sa začne vytrácať a robiť mapy, takže rozhodne to nie je make up, na ktorý sa môžete spoľahnúť počas celého dňa. Ale aby som ho iba nehanila, tak to balenie je super malé, spratné na cestovanie a keďže je aplikátor úzky, viete si super korigovať množstvo produktu, ktoré potrebujete.

trend IT UP Skin Supreme Compact Powder  

 





trend IT UP Skin Supreme Compact Powder mám v odtieni 035 a ide o typický zafarbený púder v bledšom odtieni. Veľmi sa mi páči praktické balenie so zrkadielkom a hubkou a tiež vyrazenie názvu značky na produkte. Púder má príjemnú jemnú textúru, zľahka práši, ale nie je to žiadna katastrofa, na pleť sa ľahko nanáša, pleť pekne zmatní a zafixuje make up.  Na pleti je veľmi príjemný, nezvýrazňuje suché miesta a neupcháva póry. Keďže je zafarbený, dá sa s ním trošku poupraviť odtieň make upu. Praktické balenie, fajn odtieň, pekné zmatnenie, to sú superlatívy, pre ktoré som si ho v poslednej dobe veľmi obľúbila, jednoducho fajn púder z drogerky.

trend IT UP Powder Blush

 





Keďže aktuálne vo svojej kozmetickej zbierke nemám žiaden kontúrovací kúsok ani bronzer od tejto značky, dodáme líčkam štavnatosť aspoň vďaka trend IT UP Powder Blush lícenke v odtieni 030. Ide o výraznejšiu ružovú so studeným podtónom a najskôr som sa bála, že to s ňou preženiem, ale v konečnom dôsledku nie je extra pigmentovaná, čo je pri tomto odtieni super. Práši iba minimálne, aj to najmä pri použití štetca s tvrdšími štetinami, na líčka sa ľahko nanáša a dodá im štavnatý svieži look. Pri zafixovaní vydrží takmer celý deň. Jednoznačne kúsok, ktorý ma fakt baví.


trend IT UP Intense Color Last Lip Stylo





Rúž mám v odtieni 040, čo je krásna tmavšia výrazná farba a keďže mi dorazil ešte k Vianociam, perfektne sa hodil a ešte hodí do chladných studených dní. Má jemnú sladkú vôňu a úzke maličké balenie, ktoré sa vám vojde všade. Je veľmi dobre pigmentovaný, ale trošku robí fľaky. Rozhodne ho neodporúčam aplikovať na pery, ktoré nemajú za sebou peeling a balzam, lebo tým, že je extra tuhý, je takmer nemožné na suché pery ho naniesť a vtedy robí extra fľaky a zvýrazňuje suché miesta. Takže peeling a balzam je základ, následne pery otlačím do kapesníčka a nanášam rúž. Už sa nanáša o niečo ľahšie, ale stále je dosť tuhý. Treba byť pri aplikácii dôsledný, lebo čím viac ním po perách prechádzate, tým viac fľakatí. Na perách je naozaj matný, takže pery vysušuje. Otláča sa iba minimálne. Čo sa týka jeho výdrže, tak na hornej pere drží ako pribitý, na spodnej sa od stredu celkom rýchlo vytráca, čo pri tak výraznom odtieni nie je veľmi žiaduce.Ale takú hodinku na mne vydrží v nositeľnom stave, takže na rýchle vybehnutie von je použiteľný. Je to typ výrobku, ktorý na ľahšie odlíčenie potrebuje dvojfázový odličovač.

trend IT UP Expert Fixing Spray

 




Keď už sme pekne nalíčený, chcelo by to nejaký kúsok, ktorým to všetko pekne zafixujeme a tým je práve trend IT UP Expert Fixing Spray. Priznávam sa bez mučenia, že na fixačné spreje nie som veľmi zvyknutá, doma mám iba Avoňácky a v podstate ho nepoužívam. Tento od trend IT UP m malé 60 ml praktické balenie, ktoré sa vám vojde do taštičky či kozmetického kufríka. Má veľmi široký rozprach, stačia 2-3 pumpnutia a pekne zahalí tvár a zafixuje make up. Nie je to však úplne jemná hmla, na pleti trochu cítiť akoby kvapôčky produktu. Pleť neštípe, nedráždi, moju zmiešanú nevysušuje ani nezanecháva lepkavý pocit, fľaky či mapy. Pleť naozaj pekne zafixuje a dokáže predĺžiť živostnosť make up. Nie je to najlepší fixátor na svete, ale pokiaľ nie se vizážistka a nemáte od tohto typu produktu veľké očakávania, na bežné použitie je fajn.




Mňa celkovo značka trend IT UP baví, nájdu sa u nej ako u každej značky kúsky vydarené i menej vydarené a čo nesadlo mne neznamená, že nesadne niekomu inému. Dneska som vám chcela ukázať zopár kúskov, ktorými dokážete vystavať celé líčenie s jednou značkou a myslím si, že vo finále to vyzerá fajn.

I keď je trend IT UP privátna drogerková značka dmky, jej obaly vyzerajú veľmi dobre a v niektorých prípadoch môžu konkurovať oveľa drahším značkám.

Nezabudnite, že ešte stále prebieha výpredaj veľkého množstva kúskov od trend IT UP, tak buď zbehnite do dmky alebo s nohami vyloženými na stole klikajte na online shop 

Podľahli ste značke trend IT UP? Ktorý kúsok je váš obľúbený?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára