streda 14. marca 2018

alverde Naturschön Serum

Ešte koncom minulého roka priniesla do predajní dm drogeriemarkt Slovensko značka alverde  nový rad výrobkov Naturschön. Tento nový rad využíva vysokú účinnosť olív, vďaka ktorým je pokožka chránená pred mnohými vplyvmi vonkajšieho prostredia a pleť udržujú mladú a pružnú. Všetky suroviny sa získavajú spôsobom šetrným k životnému prostrediu a pochádzajú z certifikovaných ekologických plodín. Značka alverde myslí aj na naše životné prostredie a ich obaly sú z najmenej 80% recyklovateľné.


Rad alverde Naturschön je zameraný na starostlivosť o pleť a obsahuje pleťové sérum, čistiace mlieko, pleťový krém, očný krém a pleťový olej. Pre všetky výrobky platí, že sú bez čisto syntetických vonných, farbiacich a konzervačných látok, vegan, dermatologicky testované. Ja som si z tejto ponuky na testovanie vybrala sérum 😊




alverde Naturschön Serum

 



alverde Naturschön Serum ma zaujalo na prvý pohľad. S pribúdajúcim vekom sa snažím siahať po výrobkoch, ktoré poskytnú mojej pleti dostatočnú starostlivosť a ochranu. Musím sa priznať, že s pleťovými sérami nemám veľkú skúsenosť a preto ma lákalo nejaké vyskúšať. O sérach všeobecne platí, že by malo ísť o ľahký nemastný prípravok, ktorý obsahuje súbor účinných látok od vitamínov cez výťažky z bylín až po kyseliny, peptidy či hydratačné zložky. Vďaka svojmu zloženiu majú schopnosť priviesť tieto látky hlbšie do kože a tým sú účinnejšie než klasické krémy či mlieka. Pri mastnejších typoch pokožky postačuje niekedy aplikovať iba sérum, pri suchších sa po sére zväčša aplikuje aj krém.


alverde Naturschön Serum sa nachádza v tmavom sklenom balení o objeme 30 ml. Veľmi sa mi páči jeho minimalistické, ale súčasne ekologické balenie. Má praktickú pumpičku, vďaka ktorej sa veľmi ľahko aplikuje. Tmavé sklené balenie je ideálne na sladovanie citlivých prírodných receptúr a poskytuje ochranu pred svetlom. Vyrobené je v Taliansku a je určené pre všetky typy pleti.



Samotné sérum ma príjemnú olivovú vôňu a tekutejšiu ľahkú krémovú konzistenciu. Na pleti sa ľahko roztiera bez zanechania pocitu mastnoty. Pleť je na pocit mierne lepkavá, ale tento pocit po chvíli pominie.


Sérum sa odporúča aplikovať ráno a večer na vyčistenú pokožku tváre. Stačia mi tak 2 pumpičky, ktoré najskôr jemne rozotriem na tvár a následne ho do nej zľahka vklepem. Ráno mi unavenú pleť krásne rozžiari, zhydratuje a vyzerá zdravo a sviežo. Je skvelým podkladom pod make up, ktorý sa na sérum ľahko aplikuje. Ak nemám veľmi vysušenú pleť, čo sa sem tam v tých mrazoch stalo, tak si iba sérum opäť aplikujem večer, poprípade na zvýšenie hydratácie po ňom ešte siahnem po pleťovom kréme.  


Myslím si, že tento kúsok sa alverde veľmi vydaril. Je to skvelý pomocník, ktorý dokáže pleť krásne rozžiariť a dodáva jej zdravý vzhľad. Pleť nevyzerá mdlo, unavene a je príjemným štartom do nového dňa. Ak ste majiteľom mastnej, zmiešanej či normálnej pleti, bude vám stačiť aj samotné, tí so suchšou pleťou budú ale musieť siahnuť aj po pleťovom kréme. Ja som si toto sérum veľmi obľúbila a stalo sa súčasťou mojej každodennej rutiny. Ak vás zaujalo, zoženiete ho v predajniach dm drogeriemarkt Slovensko a jeho cena sa pohybuje okolo 7 Eur. 

Aká je vaša skúsenosť s pleťovými sérami? Ktoré je vaše obľúbené?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára