nedeľa 25. mája 2014

Spotrebované III

Ahojte!

Po dlhšom čase sa mi podarilo spotrebovať nejaké produkty, tak vám v krátkosti niečo k nim napíšem. Niektoré kupujem opakovane, iné som mala prvýkrát. A ako dopadli?


Tentoraz tu máme dvoch zástupcov zo sprchových gélov. Prvým je Dermacol, o ktorom som vám písala tu. Bol veľmi príjemný, krásne čerešňovo voňal a pokožku zanechal krásne sviežu a vláčnu. Časom si určite zakúpim ešte nejaký, ale pre zmenu v inej vôni.
Dove sprchový gél s vôňou vanilky a bambuckého masla bol skvelý. Recenziu si môžete prečítať tu. Pokožka bola krásne vyživená, hydratovaná a prevoňaná. Už som si z tejto rady zakúpila dve iné vône, tak sa ne veľmi teším. 


Podarilo sa mi spotrebovať aj roztok na kontaktné šošovky Opti Free. Už som si zakúpila nový. Mne tento vyhovuje v súčasnosti najviac a stále si ho dokupujem.
Avéne Cleanance gel  som si veľmi obľúbila. Stal sa neoddeliteľnou súčasťou mojej starostlivosti o pleť. Používala som ho každý deň ráno a večer a skutočne je veľkým pomocníkom pre mastnú pleť. Zo začiatku trošičku vysušoval, ale to robia všetky jemu podobné produkty, tak sa toho netreba zľaknúť. I keď jeho cena nie je nízka, vydrží vám veľmi dlho. Ja som ho začala používať minulý rok v septembri a až teraz som ho spotrebovala. Určite ho môžem odporučiť a niečo viac o ňom sa dočítate tu.
Labello oliva a citrón bolo zelenej farby, ale na perách bolo priehľadné a nezafarbilo ich. Na rozdiel od klasického modrého Labella bolo tuhšej konzistencie, takže kľudne sa dalo nosiť v kabelke a v lete sa neroztekalo. Keďže malo tuhšiu konzistenciu, tak aj pomalšie ubúdalo, ale na druhej strane nebolo až také hydratačné a jeho vôňa ku koncu mi bola až nepríjemná, takže konkrétne toto si už viac nekúpim. 


Došlo aj na moju milovanú vôňu od Dolce & Gabbana Light Blue. Mohli ste si o nej prečítať tu. Môj veľký favorit a obľúbenec, časom si ju opäť kúpim.



Mám tu aj zástupcu dekoratívnej kozmetiky a to lesk  Essence XXXL nudes. Nepísala som o ňom samostatnú recenziu, pretože ho mám už dávnejšie z výpredaja za 0,99 Eur a nápis s odtieňom sa mi už zošúchal, každopádne je to perfektný lesk, s ktorým som veľmi spokojná. Ide o moje druhé balenie tohto lesku a časom si zakúpim určite ďalšie. Má jemnú fialkovú farbu, ktorá pery nádherne rozžiari, zahalí do jemnej farby a sú krásne lesklé. Nie je lepivý, po chvíli do pier vsiakne, ale zachovajú si lesk. Krásna vôňa je len bonus.


Podarilo sa mi spotrebovať aj žiletky Balea. Je ich 5 kusov v balení a cena je okolo 2 Eur a sú podľa mňa oveľa lepšie ako ružové WILKINSON. Kupujem si ich stále dokola, videli ste ich aj vo veľkom DM nákupe. Sú skvelé, plnia si svoju úlohu a v spojení s gélom na holenie sú skvelou dvojkou. 
Odličovacie tampóny Ellie som si kúpila v Teta drogérii, keď boli v akcii 2 ks za 1 Euro. Som ale sklamaná, mne nevyhovovali a viac si ich nekúpim. Boli veľmi tenké a rýchlo sa trhali.


Mám tu aj zástupcov v starostlivosti o domácnosť. Koncentrovaný prostriedok na riad Winnis som dostala od DM v rámci Skauta. Bol s vôňou limetiek a jabloňových kvetov. Bol to konkrétne koncentrát, kde se mali dať 1 lyžičku do 5l teplej vody. Ja som ho ale používala obyčajne ako saponát. Jemne penil a riad sa s ním dobre umýval. Ale nemal na mojich obľúbencov - balzámy na riad od Denkmit. 
Denkmit čistiaci a ošetrujúci prostriedok na laminátové podlahy. Kupujem opakovane, je skvelým pomocníkom v domácnosti. Podlaha je čistá, lesklá bez šmúh.      


A na záver tu mám niečo na papkanie, konkrétne Jojo Marshmallow. Asi vás ako prvé napadne, že to už je len zdravá vec, čo to tu ukazujem. Musím sa priznať, že ešte pred časom som tieto cukríky moc nemusela a ani som ich nevyhľadávala. Stačilo však vidieť jedno video u jednej z mojich obľúbených youtuberiek  MamaLifestyle, a to konkétne jej Chubby Bunny Challange a hneď som si ich kúpila. Video aj s vysvetlením nájdete tu a ručím vám, že sa určite dobre pobavíte a rozhodne to vyskúšajte, my sme sa doma riadne zabavili :-)
V poslednom čase som prepadla aj pšenovej kaši, táto je z jedného obchodu so sušeným ovocím a výrobcom je Natura Hustopeče. Môžete si do nej podľa chuti pridať maslo, cukor, sušené ovocie, med a je vhodná aj na zahustenie polievok a omáčok. Skvelá vec, určite môžem len odporučiť. 
A ako posledné tu mám Maces, konkrétne tieto som kupovala v Kauflande. Na rozdiel od originál Maces v krabičke sú trošku tvrdšie. Ja ho konzumujem len tak bez ničoho a veľmi mi to chutí.   

Okrem toho mám pre vás ešte jeden tip. Včera som bola v obchode Pepco, neviem, kde všade po Slovensku sa tieto obchody nachádzajú, ale našla som tam stojan Make Up Academy, ľudovo MUA. Nebol moc plný, mali najmä riasenky, pár leskov, rúžov, lakov, ale make-upy som nevidela a okrem toho som tam zahliadla aj kozmetiku Calvin Klein. Takže pokiaľ by ste chceli vyskúšať túto kozmetiku a nechcete objednávať cez internet, nájdete ich výrobky v Pepco. 

A čo vy? Čo sa vám podarilo v poslednom čase spotrebovať a bolo vám to ľúto?







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára