streda 14. mája 2014

Narodeninová giveaway

Ahojte!

Keďže moja maličkosť onedlho oslávi narodeniny a žiaľ, nie je to už sladkých osemnásť a včera sa nám narodili tri rozkošné malé mačičky, z čoho mám neskutočnú radosť, rozhodla som sa usporiadať narodeninovú giveaway.
Zároveň vám chcem všetkým poďakovať, že navštevujete môj blog  a komentujete články. Mám z toho veľkú radosť.

A o čo hráme tentoraz?

Balea young sprchový gél 
Balea young balzám na pery
China glaze lak v odtieni 554 
Trblietky na nechty

 
Podmienky :
- sledovať môj blog cez Google +
- nechať pod týmto príspevkom svoj e-mail, prostredníctvom ktorého budem výhercu kontaktovať
- napíšte mi, ktorý článok na blogu sa vám najviac páči
 
Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.
Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne mu zašlem e- mail o výhre.
Termín :
Giveaway trvá od dnes, čiže14.05.2014 do 31.05.2014
Držím palce!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára