streda 21. mája 2014

Hladké a voňavé nôžky s Baleou

Ahojte!

Keďže je vonku stále krajšie a teplejšie, láka nás to chodiť oblečených ľahšie a viac odhaľovať to, čo sme museli v zime zakrývať. Tak je to aj s našimi nohami. Musím sa priznať, že v lete ma nebaví si každé 3 dni holiť nohy, vtedy podstupujem drastickejšiu a hlavne bolestivejšiu procedúru a to s pomocou epilátora BRAUN Silk épil 1-1170 EverSoft. Ale v dni, keď sa nám počasie strieda alebo nemám chuť použiť epilátor, sú Balea peny alebo gély na holenie jasnou voľbou. Používam ich už niekoľko rokov a som s nimi veľmi spokojná. Ešte ani raz ma nesklamali a tak je to aj v prípade Balea gélu na holenie mlieko-citrón


Balenie tohto gélu na holenie je typické ako u iných gélov, ide o nádobku pod tlakom. Líši sa však krásnym balením, zbožňujem Balea balenia, sú vždy hravé a krásne. Objem produktu je 150 ml.

Po otvorení vrchnáku sa nachádza na nádobke typický dávkovač. Po jeho stlačení z neho vylezie zelený gél, ktorý sa po nanesení na vlhkú pokožku mení na penu. Ale tá vôňa! To je niečo dokonalé. Má to nádych citrónového koláčika, to rozhodne musíte vyskúšať! Čím viac sa blíži leto, radšej používam letné svieže ovocné vône než sladké, ale mojej milovanej vanilkovej a čokoládovej vôni som stále verná.


Pokiaľ ide o samotné požitie, najskôr navlhčite pokožku. Trochu gélu rozotrite v prstoch a naneste na navlhčenú pokožku. Rovnomerne rozotrite. Z gélu vznikne pena. Následne použite vašu obľúbenú žiletku a po oholení pokožku dôkladne opláchnite. 

Holenie sa s touto penou pre mňa stalo veľmi príjemnou záležitosťou. Pokožka je zamatovo hladká, hydratovaná a príjemná vôňa citrónu je v celej kúpeľni. Neobsahuje silikóny ani alkohol, obsahuje však extrakt z citróna a hydratačnú formulu, ktorá zaručí vašim nohám úžasný pocit hydratácie.

Kto má rád zloženie výrobkov :

Cena sa pohybuje okolo 2 Eur a keďže nešlo o limitku, tak sa možno ešte stále dá zohnať v DM. Mne tento gél pomaly končí, takže pri nákupoch v Rakúsku som si hneď zaobstarala novinku.

A čo vy? Aký je váš obľúbený gél alebo pena na holenie?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára