utorok 6. mája 2014

Balea vanilkový šampón

Ahojte!

Ak ste čítali môj februárový článok o nákupe v DM, tak viete, že som si kúpila Balea vanilkový šampón. A kde je vôňa vanilky alebo čokolády, to musí byť hneď moje. Od okamihu, ako som zaznamenala tento šampón na nemeckých blogoch, vedela som, že musí byť môj. A tak sa aj stalo!

Obal je krásnej letnej žltej farby. Viečko sa trošičku ťažšie otvára, ale nie je to žiadna katastrofa. Ide o šampón určený na každodenné použitie a pre každý typ vlasov. Zloženie s obsahom vanilky revitalizuje vlasy a pokožku hlavy. Obsahuje antistatický komplex, vitamín B3 a provitamín B5, bez obsahu silikónov. 

Šampón má redšiu gélovú konzistenciu s nádychom do žlta. Po jeho otvorení vám učaruje krásna vôňa vanilky, žiadna chemická vôňa, ale príjemná, mne pripomína vanilkový puding. Stačí votrieť primerané množstvo do vlhkých vlasov. Šampón dobre pení a ľahko sa zmýva. I napriek tomu, že neobsahuje silikóny, vlasy majú objem. Vlasy sú po umytí jemné, lesklé, hydratované. Avšak sú trošku po česky rozcuchané a trošičku horšie sa mi rozčesávajú. Preto som po umytí začala používať môj milovaný olej od Balea a hneď to bolo lepšie. Jediná vec čo ma sklamala je, že vôňa po umytí vo vlasoch dlho nevydržala. Vlasy sú krásne, lesklé, nemastia sa, stačí ich umyť raz za 3 dni.

Za mňa rozhodne dobrý šampón za skvelú cenu 1,19 Eur za 300 ml. Avšak išlo o limitku, tak neviem, či sa dá ešte zohnať. Mám veľmi rada šampóny od Balea, či už tieto alebo z profesionálnej rady a ešte ma žiadny nesklamal. Už teraz sa teším, s akou limitkou príde Balea najbližšie.

A čo vy? Máte obľúbený šampón od Balea? Máte radi takéto sladké vône v kozmetike?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára