nedeľa 11. mája 2014

Primark - nákupné šialenstvo

Ahojte!

Dúfam, že ste sa na dnešný nákupný článok tešili a budete mať trošku predstavu, čo sa v Primarku dá zohnať, ak ste tam ešte neboli. Ako som písala tu, Primark som navštívila v G3 nákupnom centre neďaleko Viedne.
Pokiaľ si dobre pamätám, ide o sieť obchodov pôvodne z Írska, ktoré sú teraz po celej Európe, samozrejme okrem Slovenska a ani Češi sa ním zatiaľ nemôžu popíšiť. Konkrétne tento v G3 určite nepatrí medzi najväčšie, napriek tomu zaberá značnú časť nákupného centra, má viac ako 4500 m2 rozlohu.
Je to obchod mnohými milovaní, ale aj mnohými zatracovaní. Ceny sú tam veľmi priaznivé, čo nakoniec uvidíte aj samy. Na nákup si ale vyhraďte dosť čase, nám vždy trval len v tomto obchode 4 hodiny. 
Nájdete tu všetko od výmyslu sveta. Oblečenie pre ženy, mužov i deti, športové i elegantné. Obuv, kabelky, kufre, kozmetiku, bižutériu i veci do domácnosti. Trošku som bola sklamaná z vecí do domácnosti, toto oddelenie akosi zmenšili a tiež nebol bohvieaký výber pánskych vecí. Zato pre ženy čistý raj.
Pokiaľ si chcete v pohode nakúpiť, treba ísť cez náš sviatok alebo cez týždeň a to hneď po otvorení. Postupne prichádza stále väčšie a väčšie množstvo ľudí. Pri vchode si zoberiete plátennú tašku, môžete aj menšiu na šperky a nakupujete. Neviem, kto tieto tašky vymyslel, ale moc dobre to nedomyslel. Je to síce fajn, že je väčšia a dosť sa do nej vojde, ale čím viac pridávate vecí, tým je ťažšia a na konci vám utrhne skoro ruky. Chcelo by to trošku prepracovať tento systém. Ďalší problém sú kabínky. Ešte ani raz som si v tomto obchode neskúšala veci, pretože sú tam neskutočné rady. To som nikdy ešte nevidela. Neviem, koľko ich tam je, ale asi ich počet je nedostatočný, pretože tá rada na kabínky sa tiahne celou predajňou, neskutočné!
Čo sa týka veľkostí, tak ja sa orientujem podľa anglických a teda mne sedí naše M, čiže ich 12 a zatiaľ mi bolo všetko dobré. Ale napríklad šaty, ktoré uvidíte na obrázku, som si brala 14, lebo keď som si ich k sebe priložila, vyzerali úzke v páse.
Keď si všetko pekne nakúpite, môžete sa pobrať k pokladniam do ďalšej rady. Popri státí v rade môžete ešte obzerať posledné kúsky a ešte sem tam niečo hodiť do košíka. 
Veľkú nevýhodu a súčasne hrozbu pri nakupovaní v tomto obchode vidím tiež v tom, že nikdy neviete, koľko budete platiť. Pretože ku koncu ani neviete, čo všetko ste do tašky nahádzali na začiatku a vždy, aspoň ja to tak mám, s napätím čakám, koľko mi zahlásia, že mám platiť. A vždy zostanem prekvapená pri tej cifre a to pozitívne, veď sami uvidíte.
Nákup vám zabalia buď do ich typických papierových tašiek a v prípade väčších vecí aj do veľkej igelitovej tašky. Ovešaní taškami vždy mierime do auta, tentoraz s taškami z Primarku sme zapratali celý kufor a následne ešte ideme pokukať iné obchody.


Už ste zvedaví, čo som si nakúpila? Tak malá inšpirácia :-)

Nádherná letná priesvitná blúzka - 7 Eur

Vo výpredajovom stojane sa mi podarilo objaviť túto krásnu zimnú bundu - v zľave 5 Eur


Ružové plátenky - najlepšie topánky, aké som kedy mala, mám vo viacerých farbách - 3 Eurá
Čierne sandále - 3 Eurá
Zlaté žabky - 3 Eurá
Biele sandále - 8 Eur

Pánske tričko a 5 párov ponožiek - každé po 3 Eurá
Ponožky 7 párov - 3 Eurá
Teplé ponožky 2 páry - 1 Euro v zľave
Pinzety - 1,5 Eura

Keď som videla toto pyžamo vo videu na youtube, vedela som, že bude moje, boli sme si súdení - 7 Eur v zľave
Modré látkové sako - 7 Eur v zľave
Pyžamové nohavice - 3 Eurá v zľave
Set spodného prádla - 2 Eurá v zľave

Neskutočne nádherné svetre - každé 3 Eurá v zľave

Jednoduché tenké šaty - každé 3 Eurá v zľave
Najväčší šok som zažila však v bižutérii, kde limitovaná kolekcia šperkov bola v zľave, no nekúp to.
Strieborný masívny náhrdelník - 3 Eurá v zľave
Zlatý náhrdelník - 2 Eurá v zľave
Vaseline na pery - 1,5 Eura - super balzám
Set náušníc - 1,5 Eur
Prstene - 1 Euro v zľave
Gumičky do vlasov - 1,5 Eur


Červenozlatý náhrdelník - 4 Eurá
Zlatý náhrdelník s kamienkami - 3 Eurá v zľave
Zlatý náhrdelník - 4 Eurá

Basic tielka biele - 2,5 Eura, pásikavé - 3 Eurá
Basic tričko - 3 Eurá

Slnečné okuliare - každé za 1,5 Eur


Set 2 tenkých opaskov - 2 Eurá
Zachytávače nečistôt - 1,5 Eur

Kabelka - 10 Eur
Moja vysnívaná nádherná poduška - 8 Eur

Svietiace guličky - 3 Eurá, srdiečko - 2 Eurá
 Celková suma za celý nákup je 132 Eur a za to by som si toľko toho určite na Slovensku nenakúpila.

Sklamal ma výber zlatých prsteňov, kabeliek, vecí do domácnosti, ale ako vidíte, je z čoho vyberať. Každopádne dúfam, že jedného dňa tento obchod otvoria aj u nás a stane sa pre nás dostupnejším. Takže Primark, velím ti, smer Slovensko !!!!!!  :-)

Ak by ste mali akékoľvek otázky, kľudne mi napíšte, prípadne aj vaše skúsenosti s nakupovaním v tomto obchode.

Tak čo poviete? Páčia sa vám moje úlovky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára