sobota 31. januára 2015

Ako som objavila dokonalý drogerkový šampón!

Ahojte!

Cesta k nájdeniu výrobkov, ktoré sa môžu označiť slovom dokonalé nebýva vždy ľahká, skôr býva tŕnistá. Rada sa nechávam inšpirovať recenziami na blogoch, ale keďže každý sme iný a vyhovuje nám niečo iné, nie vždy to dopadne dobre.
Ja som vďaka recenziám, ktoré však v blogovom svete vládli dávnejšie, objavila pre mňa ten najlepší drogerkový šampón na vlasy, ktorý už teraz môžem označiť za objav roka 2014.

O akom zázraku vám tu teda básnim? 


Gliss Kur ULTIMATE VOLUME ŠAMPÓN   sľubuje :

  • Viditeľný, dlhotrvajúci objem
  • Väčšia odolnosť vlasov
  • 0% obsah silikónov: nezaťažuje vlasy
Pre túto radu je typické fialové balenie a okrem šampónu obsahuje kondicionér a expresný regeneračný kondicionér. Ja mám iba šampón, ale ten mi bohato stačí. Je určený na regeneráciu a objem jemných, spľasnutých a poškodených vlasov.


Po jeho otvorení ucítite veľmi príjemnú a sviežu vôňu. Má priehľadnú gélovú konzistenciu a veľmi dobre sa nanáša na vlasy. Obsahuje receptúru s komplexom tekutého keratínu. Jeho veľkým plus je, že super pení, vlasy sa po umytí tak skoro nemastia, vôňa v nich vydrží aj nasledujúci deň. Neobsahuje silikóny a objem je viditeľný hneď po umytí. Vlasy nie sú vysušené, sú ľahké, jemné, lesklé a príjemné na dotyk. Používala som ho v čase, keď som mala vlasy ešte dlhé a používam ho aj teraz pri krátkych vlasoch a ten objem je jednoducho v oboch prípadoch skvelý. Ráno sa zobudím, prečešem vlasy a ide sa. Nie je potrebné žiadne tupírovanie alebo iná úprava účesu. Vlasy mi stačí umyť každý tretí deň a vôbec ich nemastí či nezaťažuje.

Zloženie
Za mňa som objavila môj svätý grál čo sa týka šampónu na vlasy a keby som nemala teraz v zásobe iné šampóny, určite by som si dookola kupovala iba tento. Ale zas nie je dobré používať stále to isté, treba to prestriedať, ale už teraz viem, že sa časom k nemu vrátim a môžem vám ho iba odporučiť. Jeho výhodou je aj prijateľná cena a to, že je dostupný v každej drogérii. Ak ste ho ešte neskúšali, rozhodne tak urobte! Za mňa je to top šampón v kategórii šampónov s priemernou cenou.


A čo vy? Aký je váš naj šampón?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára