nedeľa 30. marca 2014

Avon Diamond Sparkle

Ahojte!

Po nedávnej nie moc pozitívnej recenzii na špirálu od Avonu, o ktorej si môžete prečítať tu, mám dneska naopak veľmi pozitívnu recenziu na úžasný lak na nechty, a to Avon Diamond Sparkle v odtieni Mystic.
A aký je?


Tento lak je pre mňa úplne úžasný. Jeho balenie je nádherné, elegantné. Fľaštička je v tvare diamantu. Objem má až 12 ml, takže nejaký čas mi určite vydrží. Lak má perfektný štetček, s ktorým sa veľmi dobre pracuje. Na plné krytie sú potrebné dve vrstvy. 



Mám ho v nádhernom odtieni Mystic, čo je striebornošedá farba s kvapkou hnedej. Veľmi ťažko sa mi táto farba popisuje, lebo je veľmi nezvyčajná. Lak má krásnu diamantovú lesklú farbu a obsahuje drobné trblietky. Okrem jeho nádhernej, nezvyčajnej farby má ešte jedno veľmi veľké pozitívum a ním je jeho výdrž. Mám ho už päť dni a drží bezozmeny. Nepoužila som žiaden nadlak ani iného pomocníka, ktorý má predĺžiť životnosť laku. Čo sa týka odlakovania, tiež je to v poriadku. Nie je potrebná špeciálna metóda na odlakovanie.


S týmto lakom som veľmi spokojná. Dá sa zakúpiť vo viacerých odtieňoch. V katalógu Avon som ho už nevidela, ale našla som ho ešte na stránke avon-online.sk. Aktuálne je jeho cena 5,31 Eur, ale možno sa dá zohnať aj lacnejšie.

Tento lak ma veľmi príjemne prekvapil svojím krásnym odtieňom, odleskami, ktoré robí na slnku a hlavne jeho výdržou. Pokiaľ hľadáte lak, ktorý vám nejaký čas na nechtoch určite vydrží a aj krásne vyzerá, skúste Diamond Sparkle a určite neoľutujete.

A čo vy? Máte nejaký obľúbený lak od Avonu?












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára