piatok 14. marca 2014

Avon SuperSHOCK špirála

Ahojte!

Dneska si dáme recenziu na špirálu od spoločnosti Avon. Už dlhšie sa snažím nájsť špirálu, ktorá bude mojím favoritom a bude spĺňať všetko, čo od nej očakávam, a to husté a predĺžené riasy. Mojím minuloročným favoritom bola Miss Sporty, o ktorej som vám písala tu. Pri pátraní po mojej dokonalej špirále som sa rozhodla dať šancu aj špirále od Avonu, nakoľko ich výrobky mám veľmi rada a tak som si jednu hneď objednala.
A čo na ňu hovorím?


Podľa Avonu má mať SuperSHOCK špirála šokujúci výsledný efekt!

  • Kefka budúcnosti - revolučná syntetická Kefka Volume Boost udrží maximálne množstvo farby špirály už pri prvom nabratí a nádherne prečeše riasy bez zanechania nežiaducich hrudiek
  • Pokrokové zloženie - jedinečné zloženie s mikrovláknami, ktoré sa predlžujú a zväčšujú, čím dodávajú objem každej riase zvlášť na dlhý čas
  • Dokonalý efekt - až 12x väčší objem iba v jednom kroku len od Avonu

Objem špirály je 10 ml, čo je celkom veľké balenie, cena sa pohybuje okolo 5-6 Eur. Dá sa zakúpiť v čiernej a hnedej farbe.Jednou z veľkých výhod Avon špirál je, že vám prídu zabalené vo fólii a teda si môžete byť istí, že ju pred vami nikto neotváral a produkt je nový. 
Veľmi som sa na novú špirálu tešila, sľubuje toho viac než dosť, tak som bola na ňu zvedavá. Avšak hneď po otvorení prišlo prvé sklamanie. Aj keď špirála bola úplne nová, líčenie s ňou bolo utrpením. Mne príde, že mi prišla polovyschnutá. Keď som chcela naniesť aspoň nejakú vrstvu na riasy, musela som to opakovať snáď 10- krát. Pre mňa veľké sklamanie.
Kartáčik je celkom veľký, ale ja s tým nemám problém. Trošku horšie sa mi s ním líčili spodné riasy.  

A aký efekt urobila na mojich riasach? 

Na vrchnej vidíte moje okolo bez líčenia a na spodnej nalíčané aj s použitím špirály SuperSHOCK. Možno si niekto povie, že to nevyzerá až tak zle. Riasy vyzerajú trošku zvýraznené a zahustené. Je tu ale veľké ALE! Keďže mi príde polovyschnutá, tak docieliť aspoň takýto výsledok ako na fotke, mi trvá 5-krát toľko ako s inou maskarou. Okrem toho počas dňa mi opadáva pod oči a celkový efekt mi príde málo výrazný a chýba mi predĺženie rias.
Celkovo túto špirálu hodnotím negatívne, možno som mala smolu a prišiel mi vadný kus, neviem, ale očakávala som od nej určite viac.  
A čo vy? Akú špirálu by ste mi doporučili?



2 komentáre:

  1. Ja teda túto špirálu používam už viac ako 7 rokov, a nemôžem ani na jediny kus co mi prišiel domov povedat ani jedno zle slovo, toto co opisujete sa mi stávalo pri všetkých iných špirálach, ale pri supershock nikdy, vždy mi mihalnice krásne predĺžila, zhustila, a vytočila, mihalnice po nej vždy vyzerali úžasné, a nikdy som nemala nič popadane pod očami a to dokonca ani vtedy nie keď pršalo a trochu som zmokla 😉 takže podľa mňa ste len naozaj mali smolu na nejaký vadný kus.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to možné, aj to sa stáva, každopádne hodnotila som ju na základe mojej skúsenosti. Možno jej ešte do budúcna dám šancu :-)

      Odstrániť