štvrtok 6. marca 2014

Výpredaj Essence 2014

Ahojte!

Ako asi všetci isto viete, práve prebieha dlho očakávaný výpredaj Essence produktov, ktoré končia a postupne sú nahradené novinkami. Keď som videla zoznam produktov, ktoré končia, moje srdce zaplakalo. Stay matt lesky???? Podklad pod pigmenty???? To hádam nie!!!! Rýchlo som sa vrhla do pátrania na internete, kde by som tieto moje vytúžené kúsky zohnala, nakoľko sa nachádzajú len v druhom stojane a v mojom okolí je Essence tak maximále v DM s jedným stojanom. A to nehovorím o tom, že v súčasnosti aj tieto stojany vyzerajú poloprázdne. 
Čo sa týka mojich vysnívaných kúskov, chcela som rozšíriť svoju zbierku najmä o Stay matt v odtieni 02 smooth berry a podklad pod pigmenty, nakoľko o týchto produktoch som čítala len pozitívne recenzie a mám problém nájsť vhodný podklad pod tiene, aby mi držali na viečku a nezaliezali do vrások. Postupne som však prišla na to, že také ľahké to nebude. Písala som Essence na ich facebook stránku, či náhodou nemajú tieto produkty ešte u seba k dispozícií. Odpoveď bola, že všetko, čo majú k dispozíciii, je na stránke www.mel.sk a pokiaľ to u nich už nie je v predaji, tak ani oni to už nemajú.  Ostala som teda sklamaná. Potom som na stránke www.nechtovyraj.sk objavila Essence stay matt lesky, ktoré boli stále za plnú cenu, ale nemali zase podklad pod tiene. Tak som sa rozhodla, že to nechám tak. 
Keďže stránku www.nechtovyraj.sk sledujem aj na facebook, viem o všetkých novinkách, ktoré sa ich týkajú. A tak som náhodou bola na facebooku práve v čase, keď spustili aj oni výpredaj vybraných Essence produktov. Najskôr tam nemali Stay mat leskyt, tak som im písala, či budú aj tie. Odpísali mi, že áno. Tak som chvíľu počkala a zrazu sa objavili medzi vecami vo výpredaji. Keďže báza je všade úplne vypredaná, rozhodla som sa zásobiť viacerými odtieňmi leskov Stay matt a ďalšími drobnosťami. A ako nakoniec dopadla moja objednávka?


 Ešte vás chvíľu potrápim :-)
Objednávku som robila navečer utorok 04.03.2014 a prišla mi dnes, teda 06.03.2014.Takže super dodanie, som maximálne spokojná. 
Čo sa týka samotného objednávania, prišiel mi potvrdzujúci mail ohľadne prijatia objednávky a ďalší, keď bol tovar odoslaný aj s číslom zásielky, ktorú som si mohla cez internet pošty sledovať.

A je to tu, môj výpredajový úlovok !


Nakoniec som si zaobstarala 3 zo 4 Stay matt leskov a to odtiene 01, 02 a 03. Už teraz som do nich blázon, tie farby sú neskutočné. Ďalej som si neodpustila Stay with me lesk v odtieni 12. Mala som kedysi Stay with me v odtieni 02, čo bola taká jemne ružová farba a bola som s ním veľmi spokojná a keďže končili aj tieto lesky, musel byť aspoň jeden môj. Ostávajú nám teda ešte tri produkty, a to vodeodolná ceruzka na oči v odtieni 01 black, očné tiene mono v odtieni 65 a očný tieň metal glam v odtieni 08, ktorý je neskutočne krásny. A ako bonus, som si v balíčku našla v sáčiku drobné kamienky. Táto pozornosť ma veľmi milo prekvapila.  
Na všetky výrobky vám časom určite urobím recenzie, máte sa na čo tešiť.
Čo sa týka dopravy a jej ceny, máte na výber z viacerých možností, ja som zvolila dodanie poštou na dobierku, čo ma stálo 2,50 Eur a celkovo ma celá táto objednávka vyšla na 10,06 Eur, čo pri 7 produktoch je super.

Celkovo nákup na stánke www.nechtovyraj.sk hodnotím veľmi pozitívne. Super kontakt so zákazníkmi aj prostredníctvom facebook, rýchle odoslanie objednávok a aj ich dodanie, výrobky, ktoré pre mňa sú nedostupné a milý darček je len bonus k vašej objednávke.

A by ste mali záujem zaobstarať si niektoré z končiacich výrobkov Essence, tak rýchlo klikajte stránku www.nechtovyraj.sk , lebo produkty sa rýchlo míňajú a už ich viac nezoženiete. Táto stránka je však prioritne už zo svojho názvu zameraná na nechty, takže nájdete na nej nekonečné množstvo lakov a ozdôb, ktoré z vašich nechtov spravia umelecké dielo.

A na záver mám jednu veľkú prosbu. Ak niekto z vás má v okolí dvojstojan s Essence, prípadne Tesco s Essence výrobkami a videli by ste tam Essence podkladovú bázu pod pigmenty na oči, dajte mi vedieť. Určite by som si ju cez vás dala kúpiť, lebo veľmi po nej túžim.

A čo vy? Čo ste si zakúpili vo výpredaji Essence?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára