pondelok 24. marca 2014

Spotrebované II


Ahojte!

Dneska mám pre vás po dlhšom čase opäť spotrebované produkty. Niečo sa mi doma nakopilo, tak poďme na to.

  

GLEM vital Repair Shampoo Sheabutter & Cocos-Extrakt 
Tento šampón na vlasy som kúpila minulý rok v rakúskej BIPE, keď sme sa vracali z nákupov v Primarku (inak tajne dúfam, že by mohol byť aj konečne u nás). Stál okolo 3 Eurá, ale keby som mala ich kartu, bol by o 1 Euro lacnejší. Práve teraz som študovala na internete, že keď si v BIPE vyplníte prihlášku, aj na Slovensko vám zašlú ich kartu a potom môžete nakupovať so zľavami. Škoda, že som to vtedy nevedela, hneď by som si ju zriadila. Späť však k šampónu. Prvé, čo ma na ňom okrem super vône prekvapilo, bol objem - 350 ml. U nás sa predávajú šampóny vo väčších baleniach po 400 ml. Ako som už písala, tento šampón nádherne voňal. Obsahoval bambucké maslo a výťažok z kokosu, bol určený pre suché a poškodené vlasy. Bol krémovej konzistencie, ľahko sa nanášal na vlasy a neskutočne penil. Vlasy po umytí boli krásne prevoňané, tá vôňa sa v nich udržala, lesklé a vyživené. Bola som s ním veľmi spokojná a keď opäť navštívim BIPU, určite si opäť nejaký zadovážim. 

Dvojfázový odličovač očí Balea
Tento odličovač som si kúpila tiež na nákupoch v Rakúsku, ale dá sa zohnať aj u nás. Ide o privátnu značku DM ako iste všetci vieme a cena bola sa mi zdá rovnaká, ako u nás okolo 2 Eur. Išlo o dvojfázový odličovač, ktorý sa skladal z priehľadnej a modrej vrstvy a vždy pred použitím sa musel pretrepať. Pre mňa to bol druhý najlepší odličovač po Ryore, nakoľko ten je zatiaľ na prvom mieste. Nakoľko nosím kontaktné šošovky, mám citlivejšie oči a len tak mi niečo nevyhovuje. Ale s Balea odličovačom som bola veľmi spokojná. Nepoužívam vodeodolný make-up, ale moje líčenie krásne a bez problémov dokázal odlíčiť. Stačilo ho naniesť na tampón, priložiť k oku, nechať chvíľu pôsobiť a pretrieť. Pre mňa veľké a veľmi pozitívne prekvapenie z DM. Ak teda budete zháňať nejaký lacný a dobrý odličovač, rozhodne ho vyskúšajte.


Denkmit vlhčené utierky na čistenie WC
Aby som nepísala len o kozmetike, dneska vám chcem dať do pozornosti aj môjho veľkého pomocníka pri čistení kúpeľne a tým sú tieto skvelé vlhčené utierky na čistenie WC, ktoré zoženiete v DM. Je ich tam 10 ks a cena je okolo 1 Eura. Sú určené na jednoduché, hygienické čistenie všetkých umývateľných vonkajších plôch toalety, ako napr. WC misa, poklop i samotné WC. Po použití môžete utierku jednoducho spláchnuť. Po použítí tejto utierky utretú plochu nevytierajte do sucha, ale nechajte 30 sekúnd pôsobiť. Balenie produktu je podobné, ako pri kozmetických vlhčených utierkach, takže sa dá opätovne uzavrieť.

 

Oriflame vanilkový hojivý zázrak

Po veľmi dlhom čase súčasťou mojich spotrebovaných produktov je aj tento skvelý pomocník od Oriflame. Zo všetkých vôní, ktoré boli doteraz vyrobené, my táto sadla najviac. Myslím, že sa nájde snáď v každej domácnosti, nakoľko má všestranné využitie. Ja som ho používala na suché a popraskané pery, suché lakte i pleť. Jeho výhodou je aj jeho malé balenie. Neviem, či sa dá ešte tento vanilkový kúpiť, ale ak hej, časom by som si ho rada opäť kúpila. 


Avon krémové telové mlieko s vanilkou
S telovým mliekom som bola veľmi spokojná. Voňalo nádherne, pripomínalo mi vanilkový puding. Krásne sa roztieralo a rýchlo vstrebávalo. Moja pokožka bola krásne hydratovaná. Časom by som si ho určite kúpila. ale už som ho v ponuke nevidela.



Olay total effects day moisturiser SPF 15
Mala som ho v malom cestovnom balení, objem 15 ml, avšak napriek tomu mi vydržal neskutočne dlho. Používala som ho ako podklad pod make-up a bola som s ním veľmi spokojná. Rýchlo sa vpil do pokožky, zanechal ju jemnú a mohla som naniesť make-up bez toho, aby mi robil šmuhy. Okrem toho mal SPF 15 a pokožku nádherne hydratoval. Vôňou mi pripomínal opaľovací krém. Neviem, či sa dá ešte zakúpiť, ale pokiaľ by som ho niekde videla, hneď by som si ho kúpila.


Odličovacie tampóny ISEREE
Tieto tampóny zakúpite iba v Lidli a cena je okolo 0,70 Eur. Obsahujú 120 ks a mali by byť prémiovej kvality s mikrovláknom, nepúšťajú vlákna a zachovávajú si stabilný tvar. Obsahujú 60 % bavlny, 20 % polyesterové mikrovlákno, 20 % polyester. Musím sa priznať, že mne veľmi nesadli. Oni si skutočne zachovávajú stabilný tvar a nepúšťajú vlákna, ale na mňa boli tvrdé. Tiež sa mi zdá, že keď som sa s nimi odličovala, musela som minúť viac produktu. Osobne si ich viac nekúpim a ostanem verná obyčajným 120 ks odličovacím tampónom z Tesca.

Fa SPORT DOUBLE POWER – TUHÝ ANTIPERSPIRANT SPORTY FRESH
Na stránke Fa sa píše. :
Účinná receptúra je obohatená o duo-mikrokapsule a absorbuje pot - pre extra silnú ochranu proti potu v podpazuší: pre aktívnu 72-hodinovú deo ochranu!
Tak 72 hodín ani náhodou, taký ešte nikto nevyrobil. Ide o príjemný antiperspirant so sviežou športovou vôňou bez obsahu alkoholu. Zo začiatku mi vyhovoval, dobre sa nanášal na pokožku. Prvé sklamanie však prišlo, keď mi začal na bielom oblečení robiť žlté škvrny, no a časom, ako ho používam, sa mi čím ďalej, tým horšie nanášať na pokožku. Musím silnejšie pritlačiť, aby zanechal vôbec nejaký efekt. Za mňa určite po čase sklamanie a na určitý čas si dám od tuhých antiperspirantov prestávku a skúsim objaviť niečo nové, čo mi bude vyhovovať.

Dermacol ACNECOVER MAKE-UP & CORRECTOR
Minul sa mi aj môj obľúbený make-up s korektorom. Bližšie sa o ňom dočítate tu. Bola som s ním spokojná a určite by som si ho opäť kúpila.

Alverde sprchový gel Šepot mesta
O tomto úžasnom sprchovom géle som písala tu. Bol skvelý a pokiaľ by som naň v DM ešte narazila, určite si ho kúpim.

Nivea telové mlieko do sprchy
Čo sa týka telového mlieka do sprchy od Nivea, mala som síce len vzorku, ale vo viacerých kusoch, takže som skúšala toto mlieko viackrát. Veľmi sa mi osvedčilo na dovolenke pri mori, keď som sa viackrát denne sprchovala a nie vždy sa mi hneď chcelo krémovať. Pokožka bola jemná, hydratovaná a vyživená. Teraz po dlhšom čase som ho použila opäť a nesklamalo ma. Rozmýšľam, či si zakúpim od Nivea alebo od Balea v plnom balení.

A čo vy? Akého máte kozmetického obľúbenca v poslednej dobe?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára