utorok 1. apríla 2014

Jarná GIVEAWAY

Ahojte!

I keď je dneska prvý apríl a s ním je spojený zvyk urobiť si z niekoho srandu, ja tu mám pre vás niečo iné. 
Dneska si nedáme recenziu, ale chcem na svojom blogu vyhlásiť moju úplne prvú giveaway. Milí moji čitatelia, chcem vám veľmi pekne poďakovať každému jednému, ktorí ste si kedy otvorili môj blog a prečítali nejaký článoček. Veľmi pekne chcem poďakovať tiež každému, kto mi napísal komentár a vyjadril svoj názor. Nie je vás tu zatiaľ veľa, ale každý komentár ma vždy potešil a som zaň veľmi vďačná. Rozhodla som sa teda obdarovať jedného z vás drobným balíčkom produktov, ktorý snáď poteší.

Dúfam, že sa vám darčeky odo mňa budú páčiť a zapojíte sa do giveaway. 


A o čo sa hrá?
- Primark odličovacie obrúsky
- Balea balzám na pery
- Avon Ultra Colour Absolute rúž - odtieň bude prekvapenie, takže dopredu neprezradím

Podmienky :
- sledovať môj blog cez Google +
- nechať pod týmto príspevkom svoj e-mail, prostredníctvom ktorého budem výhercu kontaktovať
- napíšte mi čokoľvek, napr. či sa vám môj blog páči, aký je váš najobľúbenejší výrobok v 
  poslednom čase, prípadne čo vám v poslednom čase urobilo najväčšiu radosť

Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.

Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne mu zašlem e- mail o výhre.

Termín :
Giveaway trvá od dnes, čiže 01.04.2014 do 07.05.2014

Držím palce!







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára