štvrtok 10. apríla 2014

Weleda Mandľový pleťový krém

Ahojte!

Dneska tu mám pre vás recenziu na úžasný pleťový krém od značky Weleda. Musím sa priznať, že doteraz som nemala žiadny výrobok od tejto značky a to bola chyba! O Welede som čítala na blogoch, ale nejak sme sa obchádzali. Až do dňa, keď si ku mne našiel cestu Weleda Mandľový pleťový krém.
Trošku si však na začiatok predstavme spoločnosť Weleda :
Spoločnosť s názvom Weleda vznikla v roku 1921 vo švajčiarskom Arlesheime a v tom istom roku bola založená aj jej pobočka v Nemecku. Avšak jej korene siahajú až do roku 1918.  Dnes je to celosvetovo pôsobiaca spoločnosť s dlhou tradíciou.
Motto Weledy je „V súlade s človekom a prírodou“.
Vo svojom sortimente ponúka širokú škálu kozmetických prípravkov určených na tvár i telo, ale aj prípravkov zameraných na podporu zdravia vyrobených z prírodných látok, takže ide o prírodnú kozmetiku. Ich výrobky nie sú testované na zvieratách. 
Weleda používa viac ako 200 druhov rastlín z vlastných záhrad a môže tak deklarovať najvyššiu kvalitu použitých surovín vo svojich výrobkoch.


Výrobca o Mandľovom pleťovom kréme uvádza :

Výdatný krém s mandľovým bio-olejom vhodný na dennú i nočnú starostlivosť o pokožku. Posilňuje tvorbu ochrannej vrstvy umožňujúcu pokožke navrátiť jej rovnováhu, zmierňuje jej podráždenia a napätie, chráni pred vysušením. Prípravok veľmi dobre znáša aj vysoko citlivá pleť, je dermatologicky testovaný aj pre alergickú a neurotickú pokožku. Dodáva pleti príjemný mäkký uvoľnený pocit a pestovaný vzhľad.

Začnime krabičkou. Tá sa mi veľmi páči. Je ružovej farby so strieborným nápisom Weleda. Po jej otvorení na vás vykukne samotný krém v hliníkovej tube s plastovým uzáverom v rovnakom dizajne ako samotná krabička. Okrem toho súčasťou krabičky je aj letáčik v nemčine, kde máte bližšie uvedené všetky produkty z mandľovej rady a bližšie popisy.
Krém je bielej farby, nie je príliš hustý ani riedky, má správnu krémovú konzistenciu. Na obale výrobku je uvedené, že krém je bez parfumov, ale ja cítim jemnú mandľovú vôňu. 
Čo sa týka mojej pleti, mám ju mastnú so sklonom k akné, s ktorým stále bojujem. Preto som sa spočiatku bála, či tento výrobok bude pre mňa vhodný. Ale myslím si, že i mastná pleť raz za čas potrebuje trošku väčšiu hydratáciu a premastenie a na to používam práve tento pleťový krém. Po nanesení na pleť sa krásne do nej vpije a vytvorí vám jemný mastný filter na pokožke. Pokožka je krásne hydratovaná a vyživená.   
Používam ho večer pred spaním, aby pôsobil celú noc alebo cez víkend, keď viem, že nikam nejdem a nepotrebujem sa líčiť. 
Nedávno sa mi na tvári pri uchu vytvorilo veľmi suché miesto a nevyzeralo to dobre. Nevedela som, čo na to dať, aby sa to čo najskôr zahojilo. Siahla som teda po tomto krémiku a po 5 dňoch pravidelného krémovania po tomto suchom mieste nie je ani stopa. Skutočne ma tento krémik veľmi milo prekvapil.



Krémik pleť nedráždi, rýchlo sa vstrebáva, hydratuje, neupcháva póry, pleť je krásne vyživená a hebká na dotyk. Som s ním veľmi spokojná a môžem ho len odporučiť. Mne vyhovuje a to mám mastnú pleť. Jeho prírodné zloženie je už len čerešničkou :-) Cena je trošku vyššia, ale vzhľadom k jeho prírodnému zloženiu a účinkom, je pomer cena a kvalita primeraná.
Jeho objem je 30 ml a cena sa pohybuje okolo 14,79 Eur, vyrobený v Nemecku.

Výrobok je certifikovaný ako organická (bio) prírodná kozmetika podľa kritérií NaTrue.

Mandľová rada obsahuje okrem tohto pleťového krému hydratačný krém, pleťový olej a čistiace mlieko. 

Už teraz testujem ďalší produkt od Weledy a moje nadšenie z tejto značky je čím ďalej, tým väčšie.

A čo vy? Poznáte značku Weleda? Aký je váš obľúbený produkt tejto značky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára