pondelok 23. októbra 2017

Ziaja Kozie mlieko dvojfázový odličovač


Ak by som mala spomenúť najznámejšiu líniu od značky Ziaja, určite by to bolo Kozie mlieko. Už som mala tú česť zopár výrobkov tejto línie testovať, tak ak ste na ne zvedaví, pozrite na blogu. A dneska do tejto mojej testovacej rodinky pribudne aj Ziaja Kozie mlieko dvojfázový odličovač.

Ziaja Kozie mlieko dvojfázový odličovač



Ide o jemný kozmetický odličovač očí a úst posilňujúci riasy. Odstraňuje vodeodolný, silný a tiež divadelný make-up. Je neparfumovaný, neobsahuje farbivá a je vhodný aj pre nositeľov kontaktných šošoviek. Keďže je dvojfázový, skladá sa z dvoch fáz. Vodná fáza obsahuje mliečne proteíny - zložky, ktoré posilňujú a vyhladzujú vrchnú vrstvu pokožky. Účinne hydratuje a osviežuje jemnú pokožku v okolí očí. Olejová fáza obsahuje ľahké zmäkčovadlá, najefektívnejšie pri odličovaní. Zmäkčuje vrchnú vrstvu pokožky a zabraňuje pocitu napätia pokožky počas aplikácie. Obsahuje aj ricínový olej a vitamín E, ktoré posilňujú riasy. 


Dvojfázový odličovač sa nachádza v priehľadnom plastovom balení o objeme 120 ml. Pre líniu Kozie mlieko je typický čistý dizajn, v ktorom dominuje biela farba, čo sa mne osobne veľmi páči. Keďže je balenie priehľadné, vidíte obe zložky, aj ako rýchlo sa vám odličovač míňa. Väčšina dvojfázových odličovačov má zložky od seba aj farebne rozdelené, v prípade tohto odličovača to tak nie je, ale aj tak sú viditeľné.

Odličovač má šróbovací uzáver a dostatočne veľkú dierku na jeho aplikáciu. Skutočne je neparfumovaný, nie je z neho cítiť žiadnu vôňu a táto jeho vlastnosť bude vyhovovať všetkým, ktorých očné okolie je citlivé a na parfémy v kozmetike zvykne zle regovať.


Pred použitím je potrebné odličovač poriadne pretrepať, aby sa obe zložky spojili. Nanášam ho na odličovací tampónik, na ktorom skoro nie je vidieť a následne nim odličujem oči alebo pery, ak som použila dlhotrvajúci rúž. Tým, že je trošku mastnejší vďaka jeho olejovej fáze, očný make-up pekne rozpustí a odlíči. Na moje prekvapenie si poradí aj s maskarami, ktoré oficiálne nie sú vodeodolné, ale správajú sa tak a držia na očiach ako pribité. Oči odličuje bez toho, aby som ich musela nejak drieť alebo na ne tlačiť. Po jeho použití nie sú podráždené, začervenané a čo je super, v očiach vôbec neštípe. Vďaka jeho olejovej fáze ostáva očné okolie zľahka mastné, čo mne osobne nevadí, lebo ja si po každom odličovači oči umyjem ešte vodou a vďaka jemnému olejovému filtru je očné okolie zľahka premastené a hydratované. Čo sa týka posilnenia rias, tak aj na tom niečo bude. Odkedy ho používam mi menej vypadávajú a vyzerajú v lepšej kondícii.


Pre mňa je Ziaja Kozie mlieko dvojfázový odličovač veľmi príjemným prekvapením a som veľmi rada, že som mu dala šancu a vyskúšala ho. Jeho cena sa pohybuje okolo 4 Eur a aktuálne prebieha tento mesiac aj akcia. Pri nákupe nad 10 € dostanete obľúbený Dvojfázový odličovač ZIAJA Kozie mlieko zadarmo. Nakupovať v ZIAJA PRE TEBA sa jednoducho oplatí !!!

Aktuálne výrobky Ziaja zakúpite v predajniach Ziaja a to Aupark Košice, OC Forum Poprad, City Arena Trnava, OD Prior Trenčín a na eshope dobrakozmetika.sk

Aký je váš obľúbený výrobok z línie Kozie mlieko, poprípade aký odličovač je váš top?


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára