utorok 3. októbra 2017

Astrid Gentle Eyes dvojfázový odličovač

Značka Astrid sa tento rok zamerala v rámci svojich noviniek aj na výrobky určené na odličovanie pleti a po micelárnej vode vám chcem dneska predstaviť aj dvojfázový odličovač.

Astrid Gentle Eyes dvojfázový odličovač 

 



Astrid Gentle Eyes dvojfázový odličovač účinne a šetrne odstraňuje vodeodolný make up očí a pier. Jeho zloženie je obohatené o mandľový olej, známy svojimi hydratačnými a zvláčňujúcimi vlastnosťami, pomáha chrániť riasy a citlivú pleť v okolí očí. Komplex HYDRO ACTIVE pomáha udržovať optimálnu hladinu hydratácie v pleti a dodáva jej jemnosť a vláčnosť. Vhodný pre všetky typy pleti, vhodný pre nositeľky kontaktných šošoviek, oftalmologicky a dermatologicky testované.


Astrid Gentle Eyes dvojfázový odličovač sa nachádza v plastovom balení o objeme 125 ml. Páči sa mi jeho jednoduché priehľadné balenie. Keďže je dvojfázový, skladá sa z dvoch častí a to priehľadnej a fialovej, takže pred použitím je potrebné ho pretrepať, aby sa obe zložky spojili.


Po vyklopení viečka ucítite jemnú kvetinovú vôňu, ktorú ale pri odličovaní nevnímam. Odličovač pred použitím je potrebné pretrepať a šup s ním na odličovací tampónik a na oko. Tampónik jemne k oku priložím, nechám chvíľu pôsobiť a stiahnem. Ja som na odličováky celkom náročná, tak som bola zvedavá, ako tento astriďácky obstojí. Bežnú maskaru odličuje v pohode, ale určite nestačí iba jeden ťah, treba po oku viac krát prejsť. Čo sa týka vodeodolných maskár, tak tam si to vyžaduje väčšiu námahu a odličovanie trvá trochu dlhšie.
V očiach neštípe, nedráždi ich ani nemám pocit pnutia, čo je super, lebo ako nositeľka kontaktných šošoviek nemám rada výrobky, ktoré mi oči dráždia. Napriek tomu, že obsahuje mandľový olej, nemám po odlíčení očí extra mastný pocit v ich okolí. Pery odličujem iba výnimočne v prípade, kedy siahnem po dlhotrvajúcich rúžoch a ich odličovanie s týmto výrobkom je úplne v pohode.


Astrid Gentle Eyes dvojfázový odličovač je výrobok, ktorý nie je zlý, ale skôr by som ho zaradila do kategórie priemerný odličovač. To odličovanie nie je jedným ťahom, treba viackrát prejsť po oku, ale dá sa s ním odlíčiť. Možno by som ešte pridala tej olejovej časti. Čo ma ale teší, tak oči nedráždi a to je pre mňa dôležité. Jeho cena sa pohybuje okolo 2,70 Eur.

Aký je váš obľúbený odličovač?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára