nedeľa 1. októbra 2017

Giveaway k 4. výročiu blogu


Milí moji, už je tomu 4 rôčky, odkedy som si založila blog a prinášam vám moje postrehy, skúsenosti a recenzie. Ten čas strašne rýchlo uplynul a myslím si, že za ten čas na blogu možno vidieť aj pokrok, od nesmelých prvých článkov po snáď už krajšie a ucelenejšie recenzie.

Chcem sa vám všetkým veľmi pekne poďakovať za sledovanie, komentovanie a podporu, lebo bez vás by to rozhodne nešlo. Taktiež ďakujem všetkým značkám, s ktorými mám možnosť spolupracovať a prinášať vám prvé dojmy z ich noviniek. 

Keďže blog je moje hobby, možnosť ako relaxovať a zdeliť vám moje dojmy zo sveta kozmetiky, rozhodne nekončí a pokračuje ďalej, pretože mám v zálohe množstvo zaujímavých článkov.

A ako prejav vďaky tu mám pre vás i giveaway. Aspoň jedného z vás chcem obdarovať a urobiť mu pekný deň :-)


Ako vidíte, vyhrať môžete z každého rožku trošku, či už na pleť, vlásky, pery, ale aj dekoratívku či jednu drobnosť od Nivea.

Podmienky:
1. Sledujte môj blog cez Google+ a do komentára mi napíšte, pod akým menom ho sledujete (povinné) 
2.  Sledujte môj blog na FB a napíšte mi, pod akým menom ho sledujete (povinné)
3. Napíšte mi, aký typ článkov sa vám najviac páči a naopak, aký vám na mojom blogu chýba (povinné)
4. Ak ma sledujete na Instagrame  - môžete si pripísať ďalší komentár


Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.

Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne ho zverejním tu na blogu i na FB. Výherca je povinný sa mi ozvať do 7 dní od jeho vyhlásenia, inak budem opäť žrebovať.

Termín :
Giveaway trvá do 15.10.2017

Držím palce!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára