pondelok 9. októbra 2017

Astrid Beauty Elixir hodvábny čistiaci pleťový olej


Po micelárnej vode a dvojfázovom odličovači vám chcem dneska predstaviť od značky Astrid poslednú novinku v rámci odličovania pleti a ako sa hovorí, to najlepšie a myslím si aj najzaujímavejšie nakoniec. Ide o Astrid Beauty Elixir hodvábny čistiaci pleťový olej. Keď som zbadala slovo olej, hneď som si pomyslela, že toto na moju zmiešanú pleť asi nebude. Celkovo pri mojom type pleti nemám radá mastné olejové výrobky, výnimku robím iba pri olejoch na opaľovanie. Do testovania som sa pustila plná obáv, ako to celé dopadne a výsledok vás možno prekvapí.

Astrid Beauty Elixir hodvábny čistiaci pleťový olej



Astrid Beauty Elixir hodvábny čistiaci pleťový olej je určený pre všetky typy pleti. Obsahuje zvláčňujúci komplex vzácnych olejov (pistáciový, marhuľový, olivový, mandľový olej), bisabolol, vitamín E. Tento olej ponúka luxusné a vysoko účinné čistenie pleti. Bez námahy odstráni všetky nečistoty aj najodolnejší make-up z tváre, očí a pier. Pleť nevysušuje a pomáha jej udržiavať jej ochranný film. 


Olej sa nachádza v priehľadnom plastovom balení o objeme 145 ml. Dizajnovo sa mi jeho prevedenie páči, pričom má praktickú pumpičku, ktorá však pri tomto type výrobku nie je najšťastnejšia. Na jedno pumpnutie vám vyjde relatívne dosť produktu a keďže ide o olej, je jeho konzistencia veľmi riedka a mastná, takže ste vy aj balenie od oleja hneď zamastený. Samotný olej je priehľadný a má príjemnú vôňu.


S čistiacim pleťovým olejom som doteraz žiadnu skúsenosť nemala a trošku ťažšie sa mi naň zvykalo. Pre mňa ide o výrobok, po ktorom siaham pri odličovaní v sprche a ako milovník čistiacich gélov som zvyknutá si ich nanášať na navlhčenú pleť. Pri tomto oleji to ale funguje inak. Najskôr si nanesiem potrebné množstvo (určite nie 4-6 dávok ako sa píše na obale, to je strašne veľa, mne stačia 2, max. 3 pumpnutia) na suché ruky a jemne olej rozotriem na suchú tvár. Následne aplikujem na pleť jemnými pohybmi vlažnú vodu, pokiaľ sa olej nezmení na jemné mlieko. Je to fakt sranda, neverila by som, že z toho vznikne mlieko.


Tento olej krásne make-up rozpustí, pleť odlíči a pritom ju nevysuší ale ani nezamastí. Olej pôsobí iba na pokožke, kĺže po nej, ale akoby sa do nej nevsiakol. Pleť je po odlíčení jemná, hebká a hydratovaná. Jediné mínus u mňa je odlíčenie očí, ale na to upozorňuje i samotný výrobok, že na maximálne odstránenie očného make-upu je potrebné zotretie odličovacím tampónom. Funguje to asi tak, že olej očný make-up síce rozpustí, ale maskara na tých očiach stále ostáva, jednoducho je potrebné použiť odličovací tampónik, ktorým sa to stiahne. Tým pádom u mňa nejde o čisté odličovanie v sprche bez použitia tampónika. Na druhú stranu ale v očiach neštípe, nedráždi ich, je k nim šetrný.


Ja osobne som z tohto výrobku nadšená, veľmi ma jeho používanie baví a keby som ho mala oznámkovať ako v škole, dostal by odo mňa 1-. Ak by chcel 1, trebalo by ešte popracovať, aby dokázal dokonalo odlíčiť aj samotné oči a vtedy by som ho označila ako dokonalý. Napriek tejto drobnej chybičke sa mi páči a je skvelé, že i keď ide o olej, vyhovuje aj mojej zmiešanej pleti a v tomto prípade označenie pre všetky typy pleti asi naozaj platí. Jeho cena sa pohybuje okolo 4 Eur a relatívne aj dlho vydrží, na jedno použitie ho nie je potrebné až tak veľa.

A ak vás výrobok zaujal a túžite po krémoch bojujúcich proti vráskam a chceli by ste mať z radu Astrid Beauty Elixir viac kúskov, tak v predaji nájdete aj hydratačný denný a vyživujúci nočný krém proti vráskam.

A čo vy? Máte skúsenosť s čistiacim pleťovým olejom? Aký by ste mi odporučili?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára