nedeľa 21. decembra 2014

Výherca vianočnej GA

Ahojte!

Aký ste mali dneska deň? Ja som sa rozhodla dať dnes do poriadku svoju izbu, takže vysávanie,utieranie prachu, umývanie okien, podlahy, skrátka nestíhačka ako vždy. Zajtra by som chcela popiecť nejaké vianočné pečivo, tak uvidíme, ako sa mi bude dariť. Aby som však neodbiehala od témy dňa! 
Dnes nastal ten významný deň a ja som losovala výhercu vianočnej GA. Trošku ma sklamalo, že sa vás viac nezapojilo, ale zase na druhej strane vy, čo ste sa zapojili, ste mali väčšiu šancu na výhru. Najradšej by som vás obdarovala všetkých, ale to sa skrátka nedá, tak aspoň jedna z vás bude mať odo mňa taký malý vianočný darček. 

A čo ste mohli získať?

  
Výhercom sa stáva ............

 razcestie69@gmail.com

Srdečne gratulujem. Výherkyňu budem kontaktovať mailom a dúfam, že mi čo najskôr odpíše, aby som jej balíček mohla poslať zajtra.

Všetkým ďakujem za účasť a nezúfajte, aj budúci rok pre vás chystám rôzne súťaže :-)

Ešte vám chcem popriať krásny zvyšok tejto čarovnej predvianočnej nedele.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára