štvrtok 25. decembra 2014

Čo mi Ježiško nadelil

Ahojte!

Ako trávite dnešný deň? Poslúchali ste a dostali pod stromčekom to, po čom ste túžili? Ja sa musím priznať, že tieto Vianoce boli jedny z najzvláštnejších, aké si pamätám. Jeden člen našej rodiny je maród, takže radosť skôr vystriedala starosť, ale hlavné je, že sme boli na Vianoce všetci pokope.

Čo sa týka darčekov, tak som asi musela veľmi poslúchať (čo sa mi moc nezdá), lebo nádielka bola naozaj bohatá.

Náš vianočný stromček







 Nie je ale dôležité, koľko darčekov človek pod stromčekom nájde. Dneska som našla na nete tento nádherný citát:

Jeden z najkrajších darčekov je,
keď vám niekto poďakuje za to,
že ste súčasťou jeho života.

Na záver ešte prikladám úsmevnú foto mojej uletenej sestry, ktorá si hneď včera musela vyskúšať overal a k nemu skombinovala okuliare :-)


Ja a môj malý vianočný škriatok vám prajeme ešte krásny zvyšok vianočných sviatkov.


A čo vy? Ako ste prežili včerajší deň? Čo ste si našli pod stromčekom ?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára