pondelok, 1. decembra 2014

Vianočná giveaway !!!!!

Ahojte!

Tento rok sa nám prehupol do svojho posledného mesiaca a cez víkend sme mali aj prvú adventnú nedeľu. Po krásnom víkende strávenom v Bratislave s úžasnými ľuďmi a po návšteve vianočných trhov, z ktorých už dýcha vianočná nálada, som sa vrátila späť do pracovnej reality.
Pomaly sa nám do Vianoc čas kráti a preto je najvyšší čas na zháňanie darčekov. A tak nastal čas aby som aj ja, milí moji čitatelia, obdarila vás za vašu podporu, komentáre, príspevky, jednoducho za všetko, vďaka čomu každý deň sadám k počítaču a píšem pre vás jednotlivé príspevky. Výherca bude síce iba jeden, ale myslím si, že niekedy i maličkosti dokážu urobiť väčšiu radosť ako veľké dary.

A o čo budeme súťažiť?


Avéne hydratačný krém
Labello Fruity Shine Cherry
MUA Sheerfinish lipgloss
Pilaten maska
Sada 4 štetcov
Farebný náramok
Vzorky
  

Podmienky :
- sledovať môj blog cez Google +
- nechať pod týmto príspevkom svoj e-mail, prostredníctvom ktorého budem výhercu kontaktovať
- napíšte mi, čo sa vám na Vianociach páči najviac, čo vypekáte, aké máte tradície, jednoducho čo sa vám spája s Vianocami

Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.

Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne mu zašlem e- mail o výhre.

Termín :
Giveaway trvá od dnes, čiže 01.12.2014 do 20.12.2014. Výhru sa budem snažiť poslať čo najskôr, najradšej by som bola, keby dorazila do 24.12 ako vianočný darček.

Držím všetkým palce!