pondelok 1. decembra 2014

Vianočná giveaway !!!!!

Ahojte!

Tento rok sa nám prehupol do svojho posledného mesiaca a cez víkend sme mali aj prvú adventnú nedeľu. Po krásnom víkende strávenom v Bratislave s úžasnými ľuďmi a po návšteve vianočných trhov, z ktorých už dýcha vianočná nálada, som sa vrátila späť do pracovnej reality.
Pomaly sa nám do Vianoc čas kráti a preto je najvyšší čas na zháňanie darčekov. A tak nastal čas aby som aj ja, milí moji čitatelia, obdarila vás za vašu podporu, komentáre, príspevky, jednoducho za všetko, vďaka čomu každý deň sadám k počítaču a píšem pre vás jednotlivé príspevky. Výherca bude síce iba jeden, ale myslím si, že niekedy i maličkosti dokážu urobiť väčšiu radosť ako veľké dary.

A o čo budeme súťažiť?


Avéne hydratačný krém
Labello Fruity Shine Cherry
MUA Sheerfinish lipgloss
Pilaten maska
Sada 4 štetcov
Farebný náramok
Vzorky
  

Podmienky :
- sledovať môj blog cez Google +
- nechať pod týmto príspevkom svoj e-mail, prostredníctvom ktorého budem výhercu kontaktovať
- napíšte mi, čo sa vám na Vianociach páči najviac, čo vypekáte, aké máte tradície, jednoducho čo sa vám spája s Vianocami

Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.

Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne mu zašlem e- mail o výhre.

Termín :
Giveaway trvá od dnes, čiže 01.12.2014 do 20.12.2014. Výhru sa budem snažiť poslať čo najskôr, najradšej by som bola, keby dorazila do 24.12 ako vianočný darček.

Držím všetkým palce!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára