sobota 6. decembra 2014

DM, Müller, Bipa, Hoffer

Ahojte!

Ako trávite dnešný deň? Bol k vám Mikuláš štedrý alebo ste si našli uhlie? Ja sa musím priznať, že bol viac ako štedrý a je mi divné, že som si nenašla uhlie alebo varechu. :-)
Dneska som si konečne našla čas a prinášam vám článok o zvyšných nákupoch v Rakúsku. O nákupe v Primarku ste sa mohli dočítať tu a dneska prinášam prehľad zvyšných úlovkov. Keďže po návšteve Primarku má človek toho fakt dosť, sú to len drobné nákupy do domácnosti a pre potešenie.Poďme teda na to!

DM

Nákupná taška bola nutnosť - 1 Euro

 

To, že navštívime DM bolo jasné každému. I keď tam majú podobný sortiment ako u nás, predsa len majú aj značky, ktoré u nás nie sú dostupné, prípadne k nim novinky zavítajú skôr ako k nám. Ešte chcem dodať, že ide o rodinný nákup! Toto by som sama skutočne nespotrebovala :-)


Balea Vitamin šampón 500 ml - 0,85 Eur
Balea telové mlieko do sprchy vanilka 400 ml - 2,95 Eur
Balea šampóny rôzne druhy 300 ml - 0,75 Eur/ks


Balea náplň do mydla 500 ml - 0,95 Eur/ks
Denkmit na podlahy 1l - 1,95 Eur
Denkmit na umývanie riadu 500 ml - 0,85 Eur
Denkmit na sklokeramické dosky 300 ml - 1,45 Eur

Ebelin vlhčené utierky 150 ks - 1,50 Eur
Ebelin vatové tyčinky 200 ks - 0,75 Eur
Balea holiace strojčeky 5ks- 0,95 Eur
Ebelin odličovacie tampóny 140 ks - 0,85 Eur
Balea vosk na vlasy 150 ml - 1,95 Eur
Theramed pasta 75 ml - 1,75 Eur

Müller

Ďalej naše kroky smerovali do Müllera, kde som okrem iného pokúpila pár sladkostí na Mikuláša. Celý obchod bol krásne vyzdobený a mali neskutočný výber vianočných kozmetických darčekových kaziet.



Milka malá - 0,99 Eur
Milka veľká - 2,79 Eur/ks
Neverili by ste, ale Milka u nás a z Rakúska chutí naozaj inak.

Elmex pasta - 1,85 Eur/ks
Blend a med pasta - 1,25 Eur


Sprcháče, ktoré sme tam nemohli nechať. Značka Aveo je privátna značka Müllera. Dostali nás najskôr samotné balenia, sú podľa mňa naozaj vydarené. Surferský si vybrala sestra a mali ho v akcii za 0,50 Eur. Druhý som si uchmatla ja, pretože tá vôňa je naozaj na zjedenie. Krásna čokoládová vôňa!Stál 0,85 Eur a i keď mám doma neskutočné zásoby sprcháčov, musel byť môj.


Okrem toho som ešte kúpila neskutočne dobré sladkosti, ale zabudla som to odfotiť :-( Zbožňujem keksíky Hanuta a zdá sa mi, že ich mal v ponuke prednedávnom aj náš Lild. Cena za 10 ks je 2,19 Eur. A keď budete v Rakúsku, určite si kúpte Giotto sladkosti, sú neskutočne lahodné. Sú balené po 4 ks a cena je 2,29 Eur.

Bipa

Čo sa týka Bipy, je fajn, že majú online obchod a ich ponuku si môžete pozrieť cez internet. Okrem toho sa oplatí mať ich Bipa kartu a nakúpite naozaj výhodne. Ja som si ju konečne vybavila. Zatiaľ mám len dočasnú, s ktorou sa dajú hneď uplatniť zľavy, tak uvidíme, či mi plastová dorazí domov. Tu sme kúpili naozaj len veci, ktoré sa oplatili a teda nákup bol skromný.

Silan aviváž - 2,50 Eur/ks
Palmolive sprchový gel - 1,15 Eur

Hoffer

Tento obchod ma veľmi nezaujal. Veľmi mi pripomína Lidl, ale konkrétne tento v G3 je akýsi malý a býva dosť vybrakovaný. Tu sa zastavil iba švagor, aby kúpil ten najlahodnejší syr, aký som kedy jedla. Pokiaľ máte radi syr typu balkánsky v slanom náleve, tak tento syr rozhodne musíte vyskúšať. Okrem toho je naozaj zaujímavo balený. Cenu vám žiaľ neprezradím, nakoľko ju neviem. Ale rozhodne stojí za vyskúšanie!


Uff, tak konečne sú nákupné články z Rakúska za mnou. Bola by som rada, keby ste mi napísali, či sa vám články tohto typu páčia, poprípade či vy sami chodíte na nákupy do zahraničia a čo tam radi nakupujete.

Prajem vám pekný zvyšok mikulášskeho dňa :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára