utorok 2. decembra 2014

Niečo pre naše studené nožičky

Ahojte!

Musím sa priznať, že už dlhší čas mám doma na testovanie od DM ich Balea mlieko na nohy do kúpeľa. Recenzie ste si mohli prečítať už na viacerých blogoch a teda oneskorene dnes aj u mňa. Dôvod, prečo som skôr o tomto výrobku nepísala bol, že som čakala na ten správny čas, kedy začnem tento výrobok používať a aj samotné testovanie chvíľku trvalo. Teraz však nastalo pre mňa to správne obdobie a mliečko som vo veľkom používala. 
Nie som veľký milovník zimy a hlavne tieto prechody medzi jeseňou a zimou mi nerobia najlepšie. Vonku je sychravo, prší a zima zalieza až pod kožu. V tomto období mi je permanentne zima, stále smoklím a ruky a nohy mám ako ľadová kráľovná. Preto okrem horúcej sprchy si rada máčam nohy i v horúcej vode, aby ma čo najskôr zahrialo. A práve v takýchto okamihoch mi skvelého spoločníka robí Balea intenzívne mlieko na nohy do kúpeľa. Okrem toho o naše nožičky sa musíme starať nielen v lete, keď ich vystavujeme na obdiv, ale aj v zime.


Mliečko do kúpeľa je balené v plastovej fľaštičke s krásou fialovou potlačou. V tomto jesennom období zbožňujem fialovú! 


Samotné mliečko je dvojfázové a skladá sa z olejovej a mliečnej časti. Pred použitím je potrebné ho pretrepať, aby sa obe zložky spojili.


Mliečko predstavuje intenzívne dvojfázové ošetrenie pre namáhané nohy počas zimného obdobia. Obsahuje makadamiový olej a mandľové mlieko, vďaka čomu sú nohy zamatovo jemné a hladké.

Po otvorení ucítite príjemnú, jemnú, zľahka nasladlú, nevtieravú vôňu. Je pomerne tekutej konzistencie a ľahko sa premiešava s vodou. 


Po pretrepaní sa odporúča priliať do kúpeľa 2-3 vrchnáčiky a následne dôkladne premiešať. Ja si rada napúšťam horúcu vodu do lavóra, pripravím kúpeľ a oddám sa oddychu, či už pri telke alebo dobrej knihe. Veľmi mi tento kúpeľ pomohol, keď sme sa vrátili z hokeja, kde sme boli fandiť našim a bola som naozaj premrznutá. Jednak ma to zahreje, ale na druhej strane je pokožka nôh krásne jemná, hladká a príjemná na dotyk.  
 
Zloženie

Tento pomocník mi v súčasnosti spríjemňuje jesenné chladné večery a určite stojí za vyskúšanie. Jeho objem je 150 ml a cena 2,69 Eur.

A čo vy? Ako sa staráte o svoje nohy v zime?



 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára