utorok 23. októbra 2018

Melónové mámenie s Baleou


Aké je vaše najobľúbenejšie letné ovocie? U mňa je to jednoznačne melón a tento rok som si ho užila naozaj do sýta 😊 A  to nielen na tanieri, ale aj v rámci kozmetiky, lebo som od značky Balea testovala dva melónové kúsky, ktoré vám chcem dneska predstaviť.

Balea Melon - Kiss Bodylotion

 


Keď sa na sociálnych sieťach začali objavovať fotky s melónovým telovým mliekom od Balea, vedela som, že ho rozhodne musím mať! Myslela som si, že ide o telové mlieko v klasickom veľkom, aspoň 200 ml balení a aké bolo moje prekvapenie, keď mi na testovanie dorazilo mini mliečko s objemom 75 ml 😊 Vo výsledku som sa ale potešila, lebo toto je presne balenie, ktoré je vhodné na cestovanie, nezaberie veľa miesta a ešte vám prejde aj v rámci príručnej batožiny do lietadla. Je učené na normálny typ pokožky a obsahuje bambucké, kakaové a olivové maslo, ktoré intenzívne vyživujú a zanechávajú pokožku hladkú a jemnú na dotyk.


Toto telové mlieko má nádherný letný melónový dizajn a veľmi zaujímavý spôsob aplikácie, ktorý pri telových mliekach nie je až tak typický. Plastový vrch s oválnym zakončením musíte vysunúť nahor a mliečko z tuby jemne vytlačiť. Nemusíte sa báť, že by vám vyšlo hneď veľké množstvo produktu, lebo nie je až tak riedke. 


Samotné mliečko má bielu farbu, gélovokrémovú ľahšiu konzistenciu, ľahko sa roztiera a rýchlo sa do pokožky vstrebáva. Nezanecháva mastný či ulepený pocit a pokožka je po jeho aplikácii krásne jemná, hladká, vyživená. Vzhľadom na jeho ľahšiu konzistenciu bude vyhovovať skôr majiteľom normálnej pokožky, lebo pre tých z vás, ktorí potrebujete extra výživu, by bolo toto mliečko slabé. A tá jeho vôňa !!!! To je fakt pecka, to je potešenie nielen pre telo ale aj zmysly. Nádherná, autentická melónová vôňa, ktorá poteší každého milovníka tohto ovocia a jej výhodou je, že sa vytráca z pokožky postupne a vy si ju môžete poriadne užiť. Ak vás nebaví krémovanie, tak tento výrobok to určite zmení.


Ja som s týmto telovým mliekom veľmi spokojná. Má praktické malé balenie, krásne vonia, pokožku mi vyživý, nemám mu čo vytknúť. Navyše pri takomto malom balení sa vám vôňa nezunuje a môžete vyskúšať aj iné druhy. V ponuke okrem melónového je aj kokosové a ako novinky v ponuke je aj prevedenie medové či granátové jablko. Jeho cena je 0,99 Eur a zoženiete ho v predajniach dmky alebo na online shope. A mám tu aj malý tip pre vás, ak by ste ho nevedeli nájsť, tak býva vyložené pri krémoch na ruky 😊

Balea Fuss Sorbet Minty Melon 

 


Čo sa týka starostlivosti o nohy, v tom som trochu lajdák, ale počas leta sme nôžky odhalovali viac ako inokedy počas roka, tak som sa rozhodla vyskúšať niečo nové, čo som ešte nemala odskúšané. A v rámci starostlivosti o nohy som si na testovanie vybrala sorbet od Balea s osviežujúcou vôňou mäty a melónu. Jemná receptúra s provitamínom B5 a vitamínom B3 zmäkčuje pokožku a zanecháva lahodnú vôňu čerstvého melónu a mäty.


.  
Sorbet na nohy sa nachádza v plastovom kelímku o objeme 150 ml. Opäť krásne letné melónové balenie, ach jaj, ako mne to leto už chýba 😞 Na jeho povrchu sa nachádza ešte ochranná fólia a pod ňou už samotný produkt. 




Ak ste milovníkom ružovej farby, sorbet si vás určite ihneď získa. Mne svojou konzistenciou pripomína želé a jeho vôňa je viac ako osviežujúca, i keď mäta melón prevalcovala na plnej čiare. Jeho konzistencia je vyslovene gélová, ľahko sa aplikuje na pokožku nôh a roztiera. Na nohách pociťujem ihneď po aplikácii jemne lepivý pocit, ktorý po chvíľke však pominie. Nohám tento sorbet dodáva neskutočnú sviežosť, ľahkosť a jemnú hydratáciu. Rozhodne nepatrí medzi hutné výrobky, ktoré vám majú pomôcť s extra sucho a hrubou pokožkou. Naopak, toto je naozaj veľmi ľahký výrobok, vhodný naozaj na leto, ktorý osvieži a dodá vzpruhu nohám po namáhavom dni či počas horúcich letných dní.   


Ak hľadáte pre svoje nôžky výrobok, ktorý ich osvieži, dodá im vzpruhu a zľahka ich zregeneruje, tento sorbet bude pre vás ten pravý. Jeho cena je 2,49 Eur.

Máte niektorí z týchto výrobkov doma? Ako vám vyhovujú?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára