nedeľa 4. novembra 2018

alverde Volume Shampoo bio bambus-bio mäta


Tento rok som si veľmi obľúbila šampóny od značky alverde. Veľmi pozitívne ma prekvapil rad alverde Nutri - Care, o ktorom som vám na blogu už písala a keď sa mi naskytla možnosť vyskúšať ďalší typ, neváhala som ani minútu a tentokrát padla moja voľba na alverde Volume Shampoo bio bambus-bio mäta.

Tento šampón s obsahom bio bambusu a bio mäty pomarančovej je určený pre objem vlasov a má za úlohu dodať jemným a oslabeným vlasom viditeľne väčší objem. Zloženie s hrachovou a pšeničnou bielkovinou a L-arginínom pomáha posilniť štruktúru vlasov až po končeky bez ich zaťaženia. Je bez obsahu čisto syntetických aromatických, farbiacich a konzervačných látok. Suroviny pochádzajú prednostne z kontrolovaného biologického poľnohospodátsrva. Bez zložiek na báze minerálnych olejov, bez silikónov. Vegan.


Šampón sa nachádza v plastovom balení o objeme 200 ml. Ako prvé po jeho otvorení vás zaujme  výraznejšia bylinková vôňa, v ktorej dominuje typický alverďácky podtón, na ktorý som si pri výrobkoch tejto značky už zvykla.


Šampón má priehľadnú gélovitú konzistenciu a z obalu sa ľahko aplikuje. Klasicky sa vmasíruje do mokrých vlasov, necháva sa chvíľku pôsobiť a následne sa zmýva vodou. Pre prírodné šampóny je typické, že na rozdiel od klasických veľmi nepenia. Pri tomto alverde som ale príjemne prekvapená, že pení rovnako ako šampóny klasické, takže ak je práve penivosť pri prírodných šampónoch pre vás problém, tak tento šampón vám bude vyhovovať. Vďaka jeho penivosti stačí na umytie vlasov menšie množstvo. 

Vlasy sa po umytí rozčesávajú bez problémov, sem tam vznikne miesto, kde sa ťažšie rozčesávajú, ale je to skôr tým, že v poslednej dobe mám rozštiepené končeky a už by moje vlasy potrebovali podstrihnúť. Po uschnutí sú vlasy na dotyk jemnejšie, sú vzdušnejšie, lesklejšie, hladšie, neelektrizujú a celkovo pôsobia uhladenejšie. Objem dodáva mojim vlasom skôr prirodzený. Čo sa týka frekvencie umývania vlasov, tá zostala klasická, takže po šampóne siaham každý 3-4 deň.


Ja mám vlasy normálne, takže možno preto ten objem nie je až tak výrazný, no tento šampón je určený pre vlasy jemné a oslabené, ktoré ja nemám, takže na tomto type vlasov by bol možno objem viditeľnejší. Nič to ale nemení na tom, že moje vlasy vyzerajú naozaj upravene, hladšie a zdravšie. Ak som správne hľadala, tak tento šampón sa dá zohnať iba samostatne, bez ďalších výrobkov ako kondicionér či maska na vlasy. Ak vás tento šampón zaujal, zoženiete v predajniach dm alebo na online shope za 2,39 Eur. Som veľmi rada, že som objavila ďalší šampón od alverde, ktorý mi vyhovuje a s mojimi vlasmi sa kamarádi 😊

Aký šampón od alverde je váš top? Akú máte skúsenosť so šampónmi tejto značky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára