pondelok 12. novembra 2018

Ako som spoznala obchodík Naturlove a moja prvá skúsenosť s Naviou


Keď ma pred nejakým časom oslovila Linda z eshopu Naturlove, či by som nechcela otestovať nejaké prírodné kozmetické kúsky, veľmi som sa tomu potešila. Sama som sa už dlhšie chystala vyskúšať niečo od našich slovenských výrobcov prírodnej kozmetiky a keďže eshop Naturlove ponúka v prvom rade slovenskú prírodnú kozmetiku rôznych značiek doplnenú bio/prírodnou kozmetikou z Európy, s nadšením som na spoluprácu pristala. A tak jedného dňa zazvonila pani poštárka a doniesla mi rozkošný, už z diaľky voňajúci balíček. Je vidieť, že majiteľka eshopu robí svoju prácu s láskou a nadšením, lebo okrem toho, že sa snaží byť bezobalová a výrobky vám zasiela zabalené v papieri, ktorý sa dá recyklovať alebo kompostovať a balíček je prelepený ešte papierovou páskou, ktorá je recyklovateľná, tak vnútro balíčka som mala vystlané sušenými kvietkami, ktoré celý balíček nádherne prevoňali. A k tomu ručne písané venovanie, no čo vám budem hovoriť, fakt krásny a osobný prístup, to si veľmi vážim 😊 Balíček obsahoval dva výrobky od značky Ponio, jeden od Navie a ešte k tomu od značky ancient wisdom šumivé srdiečko do kúpeľa. A keďže ja sa rada rozpisujem, dneska si povieme niečo bližšie k Navii a ich  😊

Navia Šľahaný Telový Krém – Bezstarostné Ráno

 


Značku Navia vám určite nemusím bližšie predstavovať, určite ju všetci poznáte. Zakladateľka tejto kozmetickej značky Ing. Martina Dudová, PhD ju pôvodne začala vyrábať pre seba a svojich najbližších až prerástla do samotnej značky, ktorá je dostupná pre každého z nás. Pri výrobe uprednostňuje ingrediencie z darov prírody, ktoré s našou pokožkou spolupracujú. A ja som na testovanie od tejto značky obdržala Navia Šľahaný Telový Krém – Bezstarostné Ráno.


"Spríjemnite si nielen ráno, ale aj celý deň s jemnou kvetinovou vôňou Geránia, ktorú dopĺňajú citrusové tóny Litsea Cubeba, antidepresívny Rozmarín a svieži závan exotického kvetu Ylang Ylang." Takto znie oficiálny popis tohto malého zázraku, ktorý v sebe ukrýva veľkú silu prírody. Tento našľahaný celotelový krém je vďaka vysokému obsahu bambuckého masla obohateného o mandľový a avokádový olej skvelým pomocníkom pre suchú a namáhanú pokožku. Počas tehotenstva pomáha predchádzať striám, je vhodný aj pre citlivú pokožku.



Krém je balený v papierovek krabičke s veľmi pekným dizajnom, z ktorej sa dozviete všetky potrebné informácie vrátane zloženia. Samotný krémik je balený v tmavom sklenom balení so šróbovacím viečkom o objeme 60 ml. Po jeho otvorení sa na povrchu nachádza plastový kryt a pod ním už samotný krém. 



Už keď ho otvoríte, ovanie vás nádherná svieža citrusová vôňa zmiešaná s kvetinovým podtónom. Ak si predstavujem nejakú vôňu, ktorá by sa mohla označiť ako ranný životabudič, tak toto je presne tá vôňa. Svieža, citrusová vôňa, ktorá nakopne a dodá energiu, čo mnohí z nás, najmä počas nadchádzajúcich jesenných a zimných dní, budeme určite potrebovať 😊

Musím sa priznať, že s výrobkom tohto typu som sa ešte nestretla, má veľmi zaujímavú konzistenciu. Krémik je bielej farby a v obale je jeho konzistencia hutná. V okamihu, ako sa dostane na pokožku, vplyvom telesného tepla pekne roztaje a zmení sa na jemnú, našľahanú konzistenciu, ktorá sa pri roztieraní zmení na olejovú. Fakt je to veľmi zaujímavé!

Tento typ telových krémov sa odporúča použiť najmä po sprchovaní a vmasírovať ich do navlhčenej pokožky. Týmto postupom docielite to, že pokožka bude vyživená, ale nebude až tak mastná. Ja ho používam týmto spôsobom, ale aj klasicky, lokálne na miesto, ktoré potrebujem vyživiť a tá olejová vrstva mi vôbec nevadí. Krémik sa inak ľahko roztiera, relatívne rýchlo vstrebáva a okrem toho, že pokožku vyživuje a regeneruje, veľmi pekne vonia.

Tiež sa mi páči jeho všestranné využitie a to na tvár, telo, pery, popraskané päty, vlasová a pleťová maska, atď. Ja ho používam na popraskané päty, suché lakte či iné časti tela, ktoré potrebujem vyživiť. Na vlasy som ho neskúšala a na moje extra suché pery po dovolenke bol trošku prikrátky. 


Aj keď je jeho balenie maličké, tak skoro ho nespotrebujete. Tým, že roztaje až do olejovej konzistencie, ho nepotrebujete použiť veľa a môžete si jeho vôňu i skvelé účinky užívať do sýtosti. Mňa osobne tento šľahaný telový krém veľmi príjemne prekvapil a v eshope Naturlove ho zoženiete za 5 Eur. Ak citrusové vône nepatria medzi vašich favoritov, môžete tento výrobok zohnať aj v prevedení Levanduľový, Slnečný deň a onedlho veľmi aktuálny Vianočný večer. 

Ďakujem eshopu Naturlove za možnosť spoznať značku Navia a okúsiť kúsok zo sveta slovenskej prírodnej kozmetiky.

Inak sledujte Naturlove na FB či Instagrame, lebo v priebehu tohto mesiaca otvoria svoj obchodík  vo Vajnoroch (Pod lipami 1) a budete si môcť zakúpiť skvelé kúsky z prírodnej kozmetiky priamo v predajni.

Ako ste na tom s prírodnou kozmetikou? Aký je váš obľúbený výrobok od Navie?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára