pondelok 1. októbra 2018

Malé šikovné kapsule od Balea


Vo svete kozmetiky sú už dlhší čas veľmi obľúbené kapsule ukrývajúce v sebe séra obsahujúce rôzne cenné látky, ktoré majú našej pokožke dodať potrebnú výživu či iné účinky. Niektoré sú určené na pleť, iné iba na okolie očí, no spoločným znakom je ich maličké šikovné balenie. Musím sa priznať, že tento typ výrobku ma už dlhšie lákal a čím som staršia, tým mám potrebu používať kozmetické kúsky, ktoré pleti poskytujú niečo viac. Zopár týchto kapsúl má v ponuke aj značka Balea a keď sa mi naskytla možnosť si ich vybrať na testovanie, neváhala som ani sekundu.

Balea Feuchtigkeits Konzentrat - hydratačný koncentrát s extraktom z rias a olivovým olejom

 


Ide o koncentrované hydratačné pleťové sérum s riasami, olivovým olejom a vitamínom E. Vďaka tomuto intenzívnemu hydratačnému koncentrátu si suchá pokožka môže konečne oddýchnuť. Pri pravidelnom používaní môže zabrániť škodlivým vyplyvom životného prostredia a má zjemňovať aj vrásky. Olivový olej regeneruje pokožku, extrakt z rias ju hydratuje a vitamín E pomáha včas predchádzať predčasnému starnutiu pokožky. 



Kapsule sú balené v počte 7 kusov v kartónovom obale a umiestnené sú v blystre ako lieky. Dostanete ich z neho klasickým vylúpnutím. Majú modré sfarbenie obalu a sú určené na pleť, tvár i dekolt. Používajte iba jednu kapsulu denne.



Kapsule sú tvorené z mäkkého plastu a ukrývajú v sebe samotné sérum. Ja ich používam tak, že ich tenší koniec odstrihnem, dajte si pritom pozor, aby vám nezačala hneď vytekať a aplikujem na vyčistenú pleť, tvár i dekolt a jemne vmasírujem. Jedna kapsula mi v pohode vystačí na jedno použitie.

Samotné sérum či koncentrát je tekutejšej priehľadnej gélovej konzistencie a výraznejšej parfemácie. Veľmi ľahko sa na pleť aplikuje a vďaka gélovej konzistencii aj vstrebáva. Pleť nezanecháva mastnú, ulepenú, ale krásne vyhladenú a jemnú. Aj keď sú kapsule určené na suchú pleť, mojej zmiešanej vyhovujú a najmä teraz po dovolenke jej rada dodávam extra starostlivosť. 


Tieto kapsule sú fajn, pleť je na dotyk neskutočne hladká, jemná, ale extra výživu a hydratáciu od toho asi nečakajte. Vrásky iba jemne, ale naozaj zľahka zjemní. Na vyskúšanie to bolo fajn, ale na dlhodobé používanie u mňa asi skôr nie. Ich cena je 1,39 Eur. 

Balea Augen Konzentrat - koncentrát na oči

 



Ide o očný koncentrát s extraktom zo zeleného čaju v kapsulách. Poskytuje pokožke účinné látky  ako vitamín E na ochranu buniek a pupalkový olej pre väčšiu pružnosť. Extrakt zo zeleného čaju chráni pokožku pred stárnutím. Pri pravidelnom používaní budete mať žiarivé a spevnené okolie očí.


Tieto kapsule majú rovnaký typ balenia ako predošlé, len majú iný tvar a smotanové sfarbenie. Opäť ich je v balení 7 a jedna kapsula vystačí podľa popisu na jedno použitie, no mne sa zdá toho séra na jedno použitie veľa, takže mám jednu kapsulu na 2x. Opäť sa odporúča pravidelné denné použitie v podobe 1 kapsuly.


Tieto kapsule majú ten plastový obal o niečo hrubší a nie sú výrazne parfemované, čo ja oceňujem, najmä ak ide o výrobok, ktorý je určený na očné okolie. Ich konzistencia je gélovo-olejová a končekmi prstov koncentrát nanášam na okolie očí, aj na kruhy pod očami a jemne vklepkávam. Chvíľu trvá, kým sa do pokožky vstrebe, nakoľko po aplikácii je oblasť pod očami mierne mastná a výsledkom je potom mäkké, jemné a vyživené očné okolie. Nevšimla som si, že by mal nejaký vplyv na kruhy pod očami.


Mne sa tieto kapsule pozdávajú o niečo viac ako predošlé a pokiaľ chcete svojmu očnému okoliu dodať niečo viac, kľudne ich vyskúšajte. Ich cena je 1,29 Eur a ako som spomínala, mne osobne jedna kapsula stačí na 2 použitia.

Skúšali ste už niekedy tento typ kapsúl? Ako ste boli spokojní?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára