utorok 9. októbra 2018

Septembrové novinky z dmky


Ďalší mesiac ubehol ako voda a ja som tu opäť s novinkami z dmky 😊 A ak ste sa stále nezapojili do súťaže s trend IT UP, tak sa rozhodne zapojte! Stačí vyfotiť váš najobľúbenejší produkt od značky trend IT UP, postnúť ho na instagram s hashtagom  #krasnasdm a hashtagom #ToyotaAygoNaVikend a možno to budeš práve ty, kto bude brázdiť cesty s týmto autíčkom 😊 





Dnešné novinky začnem výrobkami na ruky. Balea má v ponuke nové penové mydlá a keďže ich predchodcovia patria k mojim veľkým obľúbencom, určite si jedno z nich zakúpim. Ak ste ešte penové mydlo tejto značky neskúšali, rozhodne tak urobte, lebo sú fakt skvelé. Okrem toho majú novinku i v rámci klasických tekutých mydiel s názvom Beach Palms, čo znie ešte prudko letne 😊 Tekuté mydlá má v ponuke aj značka Kneipp, tak ak ste priaznivcom tejto značky, môžete si vybrať z viacerých voňavých prevedení. Ako novinku v ponuke som objavila značku Kocostar a ich hydratačnú masku na ruky. Tento typ výrobku v drogérii nie je veľmi rozšírený, tak ak trpíte na suchú pokožku rúk, môžete vyskúšať.




Kým ananásové a melónové prevedenie sprcháčov od Fa som už skôr zaregistrovala, toto mangové som si akosi nevšimla, ale tiež vyzerá dobre, i keď tými vôňami sa hodia skôr na leto. alverde má tiež viacero noviniek. Okrem citrónovej peny do kúpeľa je to nová limitka s rozkošnými názvami, ktorá obsahuje aj sprchové gély. 



Aj v sekcii mužských sprcháčov som obajavila limitkový sprchový gél od alverde a do oka mi okamžite padol tento stojan s rozkošnými sprcháčmi pre detičky od Balea. Najradšej by som z každého druhu ukoristila jeden pre seba 😃





Balea má v ponuke nový limitkový letom volajúci gél na holenie, mini telové mlieko s vôňou medu, krémové telové mlieko s mandľovým olejom a telové mlieko slivka a biely kvet. Jedna novinka zaujímavejšia než druhá 😊




Medzi novinkami som objavila aj značku Inecto a ich výrobky Coco Flamingo s neskutočne rozkošným letným dizajnom. V ponuke je telové mlieko, telový olej s kokosovým olejom, telové peeling a krém na ruky. Výrobok, ktorý ma nenechal chladnou a onedlho rozšíri moju kozmetickú zbierku, je Balea telová pena pozostávajúca z piatich vzácnych olejov. Ja penové výrobky zbožňujem, tak sa na ňu veľmi teším. A rozkošné avokáda od Balea okrem sprchového gélu zoženiete aj v prevedení deo - body spray.



Ak chcete urobiť radosť milovníkovi voňavej kozmetiky, v ponuke sú 2 Balea sety, ktoré sú skvelým tipom na darček. A v dmke som objavila aj výrobky od Ziaja! V našej blogosfére má táto značka teraz útlm, to ale neznamená, že nemajú výrobky, ktoré stoja za to! Ak teda nemáte vo svojom okolí Ziaja predajňu, tak kľudne skočte aj do dmky a urobte si radosť nejakým voňavým kúskom Ziaja.




alverde má v ponuke novú textilnú hydratačnú masku, Dermacol rôzne druhy vôd na pleť a nové balzamy na pery nájdete u Balea či alverde. 




S pleťovými maskami sa opäť roztrhlo vrece, takže tu máme ďalšie novinky. Viacero masiek na pleť ponúka nová značka Kocostar, rozkošné makrónkové masky má Balea a ani alverde sa nedala zahanbiť a v rámci limitky má v ponuke hydratačnú masku s bio opunciou a bio vanilkou.



Novinkou v ponuke je aj balzam na pery od Purity Vision s vôňou ruže a pomaranča. A Ziaju nájdete nielen v rámci telových výrobkov, ale aj pleťových.




Balea má v ponuke rozkošnú kaktusovú limitku, ktorá pozostáva z laku na vlasy a púdru na objem vlasov. A kto by nechcel mať doma takéto krásne kefy na vlasy? Ide o značku Tangle Angel a vďaka unikátnym a jedinečným materiálom použitých pri výrobe, je kefa na vlasy Tangle Angel antialergická a antibakteriálna. Zároveň je odolná proti teplu, vode a pôsobí antistaticky. S kefou Tangle Angel ľahko a šetrne rozčešete mokré, umelé i jemné detské vlásky.





O novom šampóne od Balea s vôňou bielej čokolády som už písala na FB a teda takéto sladké vône na jeseň ja môžem 😊 alverde má v ponuke nové limitované šampóny a balzamy na vlasy 2v1, ktoré neskutočne krásne voňajú a ako jedny z mála nemajú v sebe výrazný alverďácky podtón. Ak vás zaujali, rýchlo si po ne zbehnite do dmky, lebo mám info, že sa rýchlo míňajú! Značka Langhaarmädchen myslí aj na nás hnedovlásky a má špeci rad určený pre prirodzené i farbené hnedé vlasy. A pokiaľ ste si obľúbili šampóny tejto značky, zoženiete ich aj v malom praktickom cestovnom balení.


Jednoznačne najväčšou novinkou vo svete dekoratívky za uplynulý mesiac je paletka Revolution by Petra od známej českej youtuberky! Táto paletka sa dostala aj do našim dm predajní a ako vidíte, ihneď sa vypredala. Nedávno som ju videla už naskladnenú, takže sa nemusíte báť, dá sa v pohode ešte zohnať. 


 

Z ďalších dekoratívnych noviniek som u Dermacolu objavila ich guličkové trio, ktoré pozostáva z lícenky, bronzera a rozjasňovača a ich nové farebné linky na oči. Bourjois má novú paletku očných tieňov a nové rúže a z noviniek od Catrice ma zaujali tieto nové trblietavé laky peeloff.



Rimmel má novú maskaru, farebné očné linky a tiež paletku očných tieňov, na ktoré som počula celkom chválu. A na záver dekoratívky tu mám skvelú správu! Vo vybraných dmkách nájdete stojan Revlon, ktorý je nabitý ich výrobkami vrátane legendárneho make upu či matných tekutých rúžov!!! Ak ste zvedaví, či i vo vašej pobočke sa nachádza Revlon, poprípade iný produkt, ktorý je dostupný iba na vybraných filiálkach, bližšie info nájdeš tu.

A ešte  tri malé info k dekoratívke. Stále prebieha výpredaj viacerých výrobkov od značky trend IT UP a ak si chcete vopred pozrieť, čo všetko sa dá zohnať za super cenu, zoznam týchto výrobkov nájdete tu. A už iba 1x sa vyspíme a náš trh oficiálne príde odvážnejšia, mladšia sestra značky trend IT UP pod názvom 183 DAYS by trend IT UP. Tešíte sa? A nezabudnite, že do konca mesiaca po aktivovaní kupónu môžete získať 25x násobné body za dekoratívku.




A na záver tu mám niečo dobré do bruška. Moja obľúbená Le Gracie rozšírila svoju ponuku v dmke a zoženiete už aj ich ovocné nepečené kolieska. Objavila som aj dm Bio koláčiky šťastia s ukrytými odkazmi vo vnútri a novinkou je aj zemiakovo-cícerová kaša, ktorú môžete podávať ako prílohu k mäsu, zeleninovým jedlám, alebo si kašu vychutnať samotnú.


 A takto dopadol môj septembrový nákup, chýba tu iba makrónková maska 😊

Ako sa vám páčia septembrové novinky? Ktorá vás zaujala najviac?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára