nedeľa 7. októbra 2018

Čistiaca pleťová tyčinka, funguje to?

Čistenie pleti by malo byť základom našej každodennej pleťovej rutiny. Určite ale poznáte okamihy, keď sa potrebujete zbaliť na cesty a nemôžete si so sebou zobrať svoj celý kozmetický arzenál. A tak rozmýšľate, ako sa zbaliť čo najefektívnejšie, ako mať čo najmenej vecí, ale súčasne aby vám nič nechýbalo a najmä sa nič nerozbilo či nerozlialo. A ja so práve pre takéto situácie objavila skvelého pomocníka.


Tým šikovným pomocníkom je Balea Reinigungsstick alebo po našom čistiaca pleťová tyčinka. Je určená na jemné a dôkladné čistenie pleti a jej zloženie obohatené o zvlhčujúce látky na báze olivového oleja, sorbitolu a glycerínu zabraňuje vysušeniu pleti. 



Vzhľadovo táto čistiaca tyčinka mne osobne pripomína dezodorant v guličkovom prevedení, ale po prečítaní nápisu a najmä jej umiestnení v oddelení s pleťovou kozmetikou, sa rozhodne nemôžete spliesť. Má klasické vysúvacie balenie a jemne zelené sfarbenie. Jej vôňa je veľmi osviežujúca, nakoľko obsahuje vôňu čaju matcha, no ja cítim aj citrusy. 


Tyčinka sama o sebe je tuhá a pripomína mi klasické mydlá, len je v tyčinkovom prevedení. Treba ju aplikovať na navlhčenú pleť, pri kontakte s vodou sa premení na jemnú čistiacu penu, ktorou si pleť zľahka umyjete a následne ju opláchnete vodou.

V oficiálnom popise je uvedené, že jemne odstraňuje make-up, nečistoty a kožné usadeniny. Ja osobne ju ale na odstraňovanie make-upu nepoužívam. Keď si pomyslím, čo všetko sa po celom dni na pleti nachádza a ja mám po tom prechádzať tyčinkou, v ktorej sa to môže usadiť, no neviem. Ja ju používam na dočistenie pleti po použití micelárky alebo odličovacích obrúskov. Vtedy je z pleti odstránené to najhoršie a v rámci dočistenia touto tyčinkou zbavím pleť aj posledných zvyškov nečistôt. Po použití čistiacej tyčinky je pleť čistá, naozaj zbavená nečistôt či mazu a mám na nej pocit ako keď použijete mydlo. 


Je určená pre normálnu až zmiešanú pokožku a toho by som sa držala, lebo suchú pleť by mohla vysušovať. Ak hľadáte fajn výrobok na čistenie pleti, ktorý môžete so sebou zobrať na cesty bez obáv, že by sa vám vylial, tak potom čistiaca tyčinka je skvelou voľbou. Má 40 gramov, je malá, spratná, nerozbitná, jednoducho na cestovanie ideálna. Ak budem najbližšie niekam cestovať, tak odličovacie obrúsky a táto tyčinka na čistenie pleti pocestujú rozhodne so mnou. Jej cena je 2,99 Eur a zoženiete ju v predajniach dm drogeriemarkt Slovensko alebo v ich online shope

Čo poviete na tohto šikovného pomocníka? Máte s ním skúsenosť? Aké výrobky so sebou brávate na odličovanie pri cestovaní?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára