pondelok 10. septembra 2018

Ultra jemný micelárny sprchovací rad od Dove


Stresujúci životný štýl, znečistené životné prostredie a najmä znečistené ovzdušie, to všetko sú faktory, ktoré si častokrát v tejto uponáhľanej dobe neuvedomujeme, no vplývajú na náš život vrátane našej pokožky. Značka Dove preto vytvorila nový rad jemných sprchovacích gélov a krémovú tabletu, ktoré majú za úlohu hĺbkovo čistiť pokožku, ale zároveň sú k nej jemné, ukľudňujú ju a nepoškodzujú. 

Čím sa tento nový rad výrobkov Dove líši od ostatných? V týchto  výrobkoch dochádza k spojeniu jemnosti Dove a jedinečnosti čistiacej sily micelárnej vody. Kým drobnučké micely pokožku účinne čistia a dokážu ju zbaviť aj najmenších nečistôt usadených v póroch, vyživujúce zložky Dove pokožku vyživujú a pomáhajú jej obnoviť ochrannú kožnú bariéru. Ako obstáli tieto nové kúsky u mňa?

Dove micelárny sprchovací gél Sensitive Skin 



Dove Sensitive Skin je hypoalergénny rad, špeciálne určený pre veľmi citlivú pokožku. Jemné krémové zloženie, bez obsahu mydla a farbív poskytuje dokonalú, ultra jemnú očistu s jemnou vôňou harmančeka.


Sprchovací gél sa nachádza v plastovom balení o objeme 250 ml, ale ak si ho obľúbite, v predaji je aj väčšie 500 ml balenie. Jeho vôňa je veľmi jemnučká, nevtieravá, čistá, jemná, cítiť z nej harmanček. Presne takúto vôňu si predstavujem pri výrobkoch určených pre veľmi citlivú pokožku. 

Tento sprchovací gél má mliečne sfarbenie a gélovitejšiu konzistenciu, než na akú sme pri sprcháčoch od Dove zvyknutí. Pri kontakte s vlhkou pokožkou nevytvára vyslovene penu, skôr jemnú bielu emulziu, ktorá pokožku vyčistí a súčasne vyživí. Pre mňa ako milovníka parfemovaných výrobkov, od citrusových vôní až po tie najsladšie, je to z hľadiska vône trošku nuda, no tí z vás, ktorí máte veľmi citlivú pokožku túto jemnú parfemáciu rozhodne oceníte. 


A nakoniec som ju ocenila aj ja. Nedávno som mala menší úraz a mala som doškriabané nohy aj ruky. Nič strašné to nebolo, ale dosť to štípalo a keď som išla do sprchy rozmýšľala som po čom siahnuť, aby ma to ešte viac neštípalo a nedráždila som poškriabanú pokožku. A vtedy ma napadlo, že mám doma tento sprcháč a použila som ho. Naozaj je k pokožke šetrný, jemný, vôbec ma na pokožke neštípal a sprcha prebehla v pohode. Takže aj keď ste milovníci voňavých kúskov do sprchy, je fajn mať doma niečo jemnejšie pre prípad potreby 😊

Dove micelárna krémová tableta Sensitive Skin 

 


Vďaka neparfumovanému, hypoalergénnemu zloženiu je táto krémová tableta Dove ideálna na pravidelnú starostlivosť o citlivú pokožku. I keď vyzerá ako klasické tuhé mydlo, nedajte sa zmiasť, lebo nie je to mydlo, ale skrášľovacia tableta, ktorá je vhodná na každodenné používanie na tvár, telo a ruky. 


Tableta je balená v papierovej krabičke a jej hmotnosť je 100 g. Má biele sfarbenie a vyzerá ako klasické tuhé mydlo. Veľmi sa mi páči vyrytý znak značky Dove priamo do výrobku. Táto tableta je vôňou ešte jemnejšia ako sprchovací gél, na vlhkej pokožke zľahka napení a jej veľkou výhodou je, že sa dá použiť na tvár, telo aj ruky. Malé spratné balenie, multifunkčné využitie takmer na celé telo, za mňa teda ideálny pomocník na cestovanie.

Dove micelárny sprchovací gél Anti-Stress

 


Micelárny sprchovací gél Dove Anti-Stress je ideálny pre pokožku, ktorá je dlhodobo vystavená stresorom v podobe znečisteného ovzdušia. Jemne odstraňuje aj tie najmenšie nečistoty uložené v póroch. Naviac vás pohltí jeho nežná vôňa jazmínu a santalového dreva, ktorá je povestná svojou ukľudňujúcou a relaxačnou silou.



Tento sprchovací gél sa v mnohom podobá svojmu predchodcovi. Vôňa je v tomto prípade výraznejšia, zaujímavejšia, kombinácia jazmínu a santalového drevo pôsobí naozaj upokojujúco. 

Anti-Stress sprchovací micelárny sprchovací gél má mliečne, jemne ružové sfarbenie a gélovitejšiu konzistenciu. Pri kontakte s vlhkou pokožkou vytvára jemnú penu, pokožku krásne vyčistí, prevonia a vôňa sa z nej postupne vytráca.


Podľa mňa tento micelárny sprchovací rad od Dove tvoria zaujímavé produkty, ktoré stoja za vyskúšanie. Chcem ale dodať, že ich primárnou úlohou je hĺbkové čistenie pokožky a jej ukľudnenie, nie extra výživa alebo hydratácia, na akú ste pri klasických výrobkoch Dove zvyknutí, takže podľa mňa sú skôr vhodné pre majiteľov normálnej pokožky.

Doporučená maloobchodná cena je pri krémovej tablete 1,39 Eur, pri 250 ml sprchovacom gély s micelárnou vodou 3,29 Eur a veľké 500 ml balenie zoženiete za 4,59 Eur.

Zaujali vás tieto nové výrobky od Dove?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára