štvrtok 6. septembra 2018

Garnier Skin Naturals Moisture+ Fresh Look

Tiež sa vám posledný mesiac vplyvom extrémne teplých dní a nocí tak strašne zle spávalo? Ja bývam na 5. poschodí rovno pod strechou, takže som to mala doma ako v saune a aj keď som sa snažila miestnosti vyvetrať a mierne schladiť, nie vždy sa to podarilo. A keď som už konečne zaspala, v noci som sa často budila a prehadzovala, takže ráno som vstávala unavená s opuchnutými očami a kruhmi.A práve takéto obdobie je skvelým na testovanie povzbudzujúcej očnej masky od Garnier 😊 


Garnier Skin Naturals Moisture+ Fresh Look je povzbudzujúca očná maska obohatená o šťavu z pomaranča a kyselinu hyalurónovú. Intenzívne hydratuje, viditeľne redukuje vačky a tmavé kruhy pod očami, odstraňuje známky stresu a únavy.  


Maska sa aplikuje na vyčistenú pleť, vo vnútri balenia sa nachádzajú dve textilné masky určené na očné okolie, ktoré sú jemne parfemované a napustené účinnými látkami, vďaka čomu krásne priľne k pokožke. Na zvýšenie jej účinnosti ju odporúčam pred použitím dať do chladničky. Vďaka chladivému pocitu je jej použitie počas horúcich letných dní veľmi príjemné.


Ja mám v poslednej dobe vačky a kruhy pod očami, takže som bola zvedavá, ako s nimi maska zatočí. Nechala som ju pôsobiť odporúčaných 15 minút a nevstrebaný zvyšok som zotrela. Očné okolie nedráždi, neštípe, žiadna negatívna reakcia pri použití sa nedostavila. Už na prvý pohľad som si po sňatí masky všimla, že vačky sú zredukované a aj kruhy pod očami sú miernejšie. Očné okolie bolo po použití vyhladenejšie a hydratované, celkovo pôsobilo sviežejšie.


Ak máte za sebou prehýrenú či v dôsledku nedostatku spánku prebdenú noc, nemáte ráno náladu na aplikovanie očného krému, poprípade naozaj účinný ste ešte nenašli, táto nová maska od Garnier bude pre vás záchranou. Rýchlo a ľahko sa aplikuje, ak ju dáte do chladničky príjemne chladí a za 15 minút bude vaše očné okolie pôsobiť sviežejšie, vypnutejšie, hydratovanejšie a vaše vačky či kruhy pod očami budú miernejšie. Ja osobne som si tento výrobok veľmi obľúbila a zoženiete ho za 2,30 Eur.

Okrem tejto povzbudzajúcej masky Garnier Skin Naturals Moisture+ Fresh Look má Garnier v ponuke aj vyhladzujúca očná maska s hydratačným účinkom Garnier Skin Naturals Moisture+ Smoothness, ktorú si určite najbližšie zakúpim.

Používate očné masky? Ktorá je vaša obľúbená?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára