utorok 22. marca 2016

Na skok v Lidli a DM drogérii

Ahojte!

Dneska sa mi podarilo ísť na menší nákup do Lidla a DM drogérie. A keď už som tam bola, poobzerala som sa aj po novinkách a trošku vám to tam aj pofotila. Čo tam teda majú nové?
 
Začnime najskôr Lidlom. Chcela som si poobzerať okrem kozmetických noviniek aj tie zo sveta potravín, ale poviem vám, nevybrala som si najlepší deň. Bolo tam strašne veľa ľudí a všade vybalovali nový tovar, no jeden veľký chaos. Aspoň v oddelení s kozmetikou bolo všetko na svojom mieste a ešte aj krásne označené novinky. Niektoré z nich ste už mohli vidieť v mojom predošlom článku, ale objavila som tam aj ďaľšie z nich. Snažila som sa zachytiť výrobky aj s cenami, aby ste mali aký taký prehľad.

Vlasová kozmetika


Nové balzamy na ruky
Nové peelingy






A na záver časť môjho dnešného nákupu. Na müsli srdiečkach začínam byť závislá, sú úplne skvelé ! Okrem toho som tam objavila minipiškóty, strašne rozkošné je to balenie. A ešte zopár výrobkov, ktoré sú u nás doma stálice :-)
 
A teraz prejdime do DM drogérie. Sem som si zašla pre ich hrnček, ktorý sa mi podarilo získať. Za 90 bodov som si zobrala aj ich dáždnik a zo zvedavosti som si kúpila čaj a niečo na osvieženie do kúpelne.
 
 
Čo som nové a zaujímavé objavila?

Suché šampóny Batiste sa pomaly a isto udomácnili v našich DM predajniach a časom si určite jeden z nich plánujem kúpiť
 
Nové výrobky na vlasy od Balea v zelenom šate
Široký výber krémov na ruky
Nevyzerá tá Balea darčeková kazeta úžasne :-)
Staré známe micelárky :-)


 
A celááááááá kopa sprchových gélov. Ja mám na sprcháče miernu úchylku, najradšej by som mala doma všetky, ale v poslednom čase sa snažím krotiť. Každopádne mám radosť, že je opäť v predaji Balea sprchový gél po opaľovaní, pretože je na leto ako stvorený. Zaujali ma aj sprcháče Johnsons, ktoré sa v rovnakom prevedení, ale pod názvom bebe predávajú v Rakúsku a čítala som na ne celkom chválu a nakoniec som objavila v predaji aj Balea sprcháč z novej limitky a vonia naozaj krásne.
 
Napíšte mi, či sa vám tento typ článkov páči a či by ste chceli podobné aj do budúcna. Ak máte nejaký tip na super výrobok, či už z Lidla alebo DM drogérie, s ktorým ste spokojní, určite mi dajte o ňom vedieť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára