sobota 5. marca 2016

Môj február 2016

Ahojte!

Aj vám tie dni tak strašne rýchlo ubiehajú? Ja neviem čím to je, ale ten február mi zletel ani neviem ako a máme tu marec. Na rozdiel od negatívneho januára bol tento mesiac oveľa lepší a hlavne bohatší. Mám pocit, ako keby som mala oneskorené Vianoce. Nakopilo sa mi toho celkom dosť a to nielen v rámci spoluprác. Moje JA sa trošku utrhlo a urobilo si radosť v podobe rôznych nákupov a aj šťastena v GA pri mne stála :-) Nebudem vás napínať, pozrite si môj súhrn za január 2016. 
 

Na stránkach DM drogérie nájdete aj moju maličkosť vo vynovenom formáte :-) Mám z toho veľkú radosť!

 
Po dlhšom čase som bola v kine a to na film Lída Bárová. Nebolo to zlé, ale nebol to ani naj film, aký som kedy videla. Pokiaľ ste ale fanúšik Dominika Dána, tento mesiac si určite nenecháte ujsť jeho sfilmovanú knižku Červený kapitán, na to sa ja osobne veľmi teším.



Zúčastnila som sa natáčania pre firmu Bioderma na tému Môj boj s akné. Bola to veľmi zaujímavá skúsenosť, zažila som kopec zážitkov a odniesla si množstvo výrobkov, ktoré mi v tomto boji snáď pomôžu.

Po dlhšom čase športové vyžitie :-)

Blog má viac ako 50 000 zhliadnutí. Čo k tomu dodať? Jedno obrovské ĎAKUJEM  :-)

Testujem nové výrobky od Elseve, recenzia už čoskoro :-)



 
Menší nákup v DM
Drobnosť z Tiger
Objednávka KIKO Milano
Pupa krásavci


Ziaja otvorila v mojom okolí predajňu a to som si rozhodne nemohla nechať ujsť. Celý článok aj vrátane mojich úlovkov nájdete tu.

DM drogéria - výrobky na testovanie
Krásavci od Elnino.sk na testovanie
Mary Kay - recenzie nájdete už na blogu
Úžasné novinky od Ziaja
Výhra v GA u Moniky na blogu http://www.monicainessence.com/

Po dlhej dobe mňamka - Kung pao


Prečítané
Čo som počúvala?



A čo vy? Aký bol váš február?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára