sobota 12. marca 2016

Bioderma Atoderm - krém na ruky a nechty

Ahojte!

So značkou Bioderma ste sa u mňa na blogu mohli stretnúť iba raz a to v dovolenkovom špeciály. To však neznamená, že doma nemám viacero výrobkov od tejto značky a postupne vám ich budem predstavovať. Každé testovanie si vyžaduje svoj čas, aby som zistila, ako som s daným výrobkom spokojná.
Táto zima, i keď nejde o zimu v pravom slova zmysle, lebo to počasie mi príde sem tam ako pobláznené aprílové, dáva mojím rukám poriadne zabrať. Sú dni, kedy je pokožka mojich rúk vysušená a potom je zase obdobie, kedy je v pohode. V poslednom čase som teda do boja povolala krém na ruky Bioderma Atoderm a ako obstál? To sa dozviete v dnešnom článku.



Tento krém na ruky poskytuje intenzívnu výživnú, regeneračnú a reparačnú starostlivosť o pokožku rúk a nechtov.
 
Čo všetko sľubuje?
  • Výživný regeneračný krém, rýchlo upokojuje suchú a poškodenú pokožku rúk a nechtov, náchylnú na dermatologické problémy (podráždenie, suchosť, ekzém atď.).
  • Bohatá krémová textúra prináša okamžitý a trvalý pocit úľavy.
  • Nelepí sa.
  • Jemná parfumácia
  • Bez parabénov
  • Hypoalergénny

  •  
     
     
    Krém sa nachádza v plastovej tube o objeme 50 ml. Ide o pevnejší plast, takže si zachováva svoj tvar bez ohľadu na to, koľko produktu v ňom je. Balenie patrí k tým menším a je vhodné aj do kabelky. Čo sa týka dizajnu, tak je jednoduchý, ide o kombináciu modrej a bielej, ktorá je pre rad Atoderm typická. Tuba je na šróbovanie a produkt sa z nej v pohode vytláča.
    Samotný krém je bielej farby a má gélovo-krémovú konzistenciu. Určite o bohatej krémovej textúre nemôže byť ani reč.  Myslela som si, že bude skôr krémovejší a hutnejší, keďže je určený na suché ruky, preto ma jeho konzistencia prekvapila. Krém sa dobre roztiera, vstrebáva a čo je na ňom super, tak ju nezanecháva mastnú, nelepí, ale súčasne jej poskytne úľavu a hydratáciu. Po nanesení je pokožka rúk jemná. Jeho vôňa je skutočne jemná, ale že by mi to nejak extra voňalo sa nedá povedať. Dosť mi to pripomína lekárenskú vôňu.   
    Keď som mala ruky naozaj suché, až sa mi šúpali, tak tento krém im poskytol úľavu a dodal hydratáciu, ale len na veľmi krátko. Za chvíľu som mala pocit, že si ich musím opäť nakrémovať. Neviem si teda predstaviť, že dokáže poskytnúť dostatočnú hydratáciu pre ruky, ktoré sú denodenne suché a poškodené.
    V deň, keď pokožka mojich rúk bola v pohode, bol dostačujúci. Poskytol im hydratáciu a nemala som potrebu sa každú chvíľu ním natierať.
    Čo sa týka jeho účinkov na ekzém, to neviem posúdiť, keďže naň netrpím.
     
     
    Za mňa teda krém, ktorý je podľa mňa dobrým spoločníkom do práce, kedy si počas dňa potrebujete nakrémovať ruky, rýchlo sa vsiakne, je nemastný a vy môžete po chvíly pokračovať v práci. Na noc ale vyhľadávam niečo mastnejšie a hutnejšie, čo moje ruky najmä v období, keď sú suché, poriadne zhydratuje. Nie je to pre mňa najlepší krém na svete, ale ani najhorší. Musm sa priznať, že mňa osobne trošku sklamal, očakávala som od neho viac, ale možno jeho účinky neviem úplne posúdiť, lebo primárne nie je určený na môj typ pokožky rúk, ktorá je zväčša normálna, len sem tam presušená. Jeho cena sa pohybuje okolo 5 Eur.
     
    Rad Atoderm obsahuje veľké množstvo výrobkov, ktoré by mali poskynúť riešenie pre veľmi suchú až citlivú atopickú pokožku, takže ak ňou trpíte, možno vám práve niektorý z týchto výrobkov poskytne potrebnú úľavu a pomoc. 
     
    A čo vy? Akú máte skúsenosť s týmto krémom? 

    Žiadne komentáre:

    Zverejnenie komentára