streda 9. marca 2016

Balea + Ebelin = skvelí pomocníci

Ahojte!

O micelárnych vodách od Balea ste si mohli prečítať článok tu, ale čo tak čistiace utierky s micelárnou vodou? Tým sa prizrieme na zúbok dneska.



Pokiaľ bežné odličovacie utierky majú za úlohu iba odlíčiť make up, nové Balea micelárne čistiace utierky v sebe zahŕňajú odlíčenie, čistenie a rozjasnenie. Účinne očistia tvár, oči a pery od make upu a prebytočného mazu. Neobsahujú alkohol (etanol) ani olej. Sú dermatologicky a oftalmologicky testované.


Obrúsky sa nachádzajú v uzavierateľnom balení, obsahujú 25 ks a dizajnovo sa podobajú na balenie micelárnych vôd. V ponuke sú len pre citlivú pleť. Sú výraznejšie parfumované, ale mne to nevadí. Sú rozmerovo celkom veľké a materiálovo hrubšie, takže nehrozí, že by sa pretrhli. Sú dostatočne vlhčené, aby vám bežný make up pekne odlíčili, čo sa týka vodeodolného, na ten sú podľa mňa všetky odličovacie obrúsky prikrátke.
Ja s nimi odličujem pleť i oči, na odlíčenie mi stačí jedna utierka a musím povedať, že to ide s nimi v pohode. Síce pri očiach to chce väčšiu námahu, nejde predsa len o bežný odličovač očí, ale svoju úlohu splnia. V očiach ma neštípu, nedráždia, nevysušujú pokožku okolo očí. Čo sa týka pleti, s tou si hravo poradia a pekne ju odlíčia. Ako pozitívum je, že pleť nie je po odlíčení ulepená ako to bolo pri micelárkach a cítim, že i prebytočný maz je preč.
 
  
Ak cestujete a nechcete brať celú zásobu výrobkov na odličovanie so sebou alebo prídete neskoro v noci a chcete sa rýchlo odlíčiť, tak tieto obrúsky vám môžem odporučiť. Sú fajn a vyhovujú aj mojej zmiešanej pleti. Sú dostupné vo všetkých DM predajniach a ich cena je 1,89 Eur.




Ebelin konjaková špongia na tvár zelený čaj

Ide o prírodný produkt, ktorý pozostáva z vláken rastliny konjak. Amorphophallus Konjac alebo po slovensky konjakový zemiak je rastlina pôvodom z Ázie, v Japonsku známa ako Konnyaku a v mimoázijských krajinách tiež ako Diablov jazyk. Jej korene sú vďaka ich pozitívnym vlastnostiam vhodné na ošetrenie pleti, zelený čaj je zas bohatý na antioxidanty, ktoré chránia pleť pred voľnými radikálmi. Táto špongia je vhodná na ošetrenie normálnej a suchej pleti.




Samotná špongia  je z pevného materiálu, niečo ako pemza, pokiaľ nie je navlhčená. Je zelenej farby, v pevnom stave je bez vône a veľmi sa mi páči, že je na nej špagátik, takže si ju môžete zavesiť.
Pred jej použitím je vždy potrebné ju ponoriť do vlažnej vody a nechať nasiaknuť. Treba jej dať trochu času, kým dostatočne nasiakne a zmení sa na jemnú špongiu. Vodu z nej treba jemne vyžmýkať a môžete sa pustiť do jej použitia. Pri jej prvom použití som ucítila jemnú vôňu zeleného čaju.
Môže sa použiť bez pridania ošetrujúcich prípravkov, ale aj s nimi. Ja som ju použila prvýkrát bez prípravku, ale potom som si ju zvykla používať s čistiacim gélom.



Ja používam konjakovú špongiu večer po odlíčení pleti micelárnou vodou. Na vlhkú pleť nanesiem čistiaci gél a s navlhčenou špongiou krúživými pohybmi čistím pleť. Stačí naniesť malé nožstvo produktu, lebo vytvorí bohatú penu. Vďaka jej štrúkture poskytuje mojej pleti jemnú masáž i peeling, čím sa odstrňujú odumreté časti pleti a povzbudzuje sa jej prekrvenie. Veľmi dôležité je špongiu po použití poriadne vymyť, zbaviť ju zvyškov v mojom prípade čistiaceho gélu, jemne z nej vyžmýkať vodu a nechať dôkladne vysušiť. Čo je zaujímavé, tak schne pomaly, ani po 24 hodinách ešte nie je v pôvodnom tuhom stave.
Odporúča sa po 2-3 mesiacoch špongiu vymeniť.

Za mňa skvelý výrobok, vďaka ktorému je moja pleť vyčistená, prekrvená a jemná na dotyk. Skutočne je k pokožke jemná a šetrná, takže i tá najcitlivejšia pleť si príde na svoje. Je to naozaj zaujímavý výrobok a pri jeho cene 2,89 Eur rozhodne stojí za vyskúšanie.

Zaujala vás niektorá z týchto noviniek? Čo na ne hovoríte?
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára