streda 4. novembra 2015

Vyblázniť sa ako malé dieťa? To sa vám podarí v Aqualand Moravia !

Ahojte!

Dneska tu mám pre vás trošku netypický článok a to tip na skvelý aquapark Aqualand Moravia, kde som strávila krásny deň a užila si kopec zábavy. Ešte prvý septembrový víkend sme sa vydali smer Brno do jedného z najmodernejších aquaparkov v Českej republike, v ktorom si prídu na svoje ako deti, tak aj dospelí. Veď povedzme si pravdu, v každom z nás drieme kúsok dieťaťa :-)

 
Na jednom mieste nájdete 20 rôznych tobogánov a šmykľaviek, 12 bazénov s celkovou plochou 3000 m2,  wellness Forum Romanum, reštauráciu, kaviareň, jednoducho toto všetko a ešte viac vás čaká v tomto aquaparku v Pasohlávkách.

Musím sa  priznať, že odkedy nosím kontaktné šošovky a to už je dobrých pár rokov, vyhýbala som sa všetkému, kde by sa mi mohla dostať voda do očí. Bála som sa, že môžem stratiť šošovku a to by som bola vybavená. Ale túžba po adrenalíne, zábave a najmä ľudia rovnako bláznivý ako vy, to je kombinácia, kedy som prestala na to myslieť a vrhla som sa v ústrety zábave a adrenalínu.


My sme tu boli prvý septembrový víkend, kedy ešte areál fungoval v letnom režime a boli spustené aj vonkajšie tobogány. Počasie už nebolo ktovieaké, ale pri pohľade na tie dva zabijácke tobogany vonku som sa nadýchla, nabrala rýchlosť profesionálneho bežca a prešprintovala s drkotajúcimi zubami k nim. A viete čo! Stálo to za to a bola by škoda ich nevyskúšať. I keď mi bola neskutočná zima, kým som si vyčkala radu na nafučku a vybehla hore, ten adrenalín a tá jazda boli neskutočné. Potom sme ale väčšinu dňa strávili či už vo vnútri na toboganoch alebo v bazénoch. A keď sa nám zachcelo ísť von, preplávali sme plynule z vnútorného do vonkajšieho bazéna. 
   
Tobogany! Tak to je samostatná kapitola. Na väčšinu  potrebujete koleso alebo nafučku. Tých je len zopár, takže s pribúdajúcim časom na ne vznikajú rady. Ale sú tu aj také, kde ich nepotrebujete. 
Veľmi som sa na tobogany tešila a doteraz nechápem, ako som sa dala nahovoriť na tohto zabijaka! To bol jeden z najväčších adrenalínov, aký som zažila. Jeho ctené meno je U WAVE, pričom ide o U rampu so strmým voľným pádom na začiatku, kde som si inak vykričala hlasivky. Bolo to naozaj drsné a odporúčam to naozaj len pre silných jedincov.


Môj najobľúbenejší tobogan SUPERCRATER! Na ňom by som dokázala stráviť aj celý deň. 


A ďalšie a ďalšie tobogany.





Keď sme zatúžili po chvíľke kľudu, vybrali sme sa do bazénov, kde priemerná teplota je okolo 30 st alebo sme len tak vylihovali na lehátkach. Mali sme v cene aj vstup do wellness Forum Romanum, avšak ja som ho nevyužila, zato sestra si to veľmi chválila.

Okrem množstva bazénov a tobogánov tu prebieha aj zumba vo vode a iné podobné aktivity. Ak vám začne škvŕkať v bruchu, môžete sa ísť najesť do reštaurácie. Upozorňujem, ceny sú vyššie, ale to je pre tieto miesta typické. Veď výlet si robíme len občas, tak si treba dopriať.

Priznám sa, že plná cena celodenného vstupu + wellness Forum Romanum naozaj nie je najmenšia čiastka, preto sme siahli po zľavovom portály a za primeranú cenu sme si užili plný deň zábavy, relaxu a adrenalínu. A výhodou tiež bolo, že sme nemuseli čakať v dlhočiznom rade na lístky, ale je tam samostatné okienko pre tých, ktorý majú vstup kúpený cez zľavový portál.   

Každému môžem tento aquapark iba odporučiť a ak budete mať možnosť, určite ho navštívte!

A keďže sa mi tie tobogány nesmierne zapáčili,najbližšie sa určite chystám do Tatralandie, avšak až keď bude spustená letná sezóna.

A čo vy a aquaparky? Vyhľadávate adrenalín v podobe jazdy na tobogane?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára