pondelok 16. novembra 2015

Crazy Rumors - Spiced Chai

Ahojte!

S príchodom jesene a následne aj zimy si moje pery vyžadujú zvýšenú starostlivosť. Predsa len, sú vystavené rôznym poveternostným vplyvom, často sú suché a popraskané. Preto balzamy na pery mám všade okolo seba - v kabelke, v práci, doma na poličke, v bunde. Rada skúšam stále nejaké nové a hľadám ten naj pre mňa.

Poznáte balzamy na pery Crazy Rumors? Ja sa musím priznať, že o týchto balzamoch som počula už dávnejšie, ale keďže nie sú bežne dostupné v obchodoch, až doteraz som žiaden z nich nevlastnila. 

Crazy Rumors založili Edie a Brian Himmeloví, ktorých cieľom bolo vytvoriť najlepší vegánsky a prírodný balzam na pery. Všetko to začalo v roku  2003 v Brooklyne a výsledkom ich snaženia sú voňavé balzamy rôznych príchutí a vôní v rozkošných baleniach.




Balzam mi bol zaslaný zo stránky http://www.balzamky.cz/ a prišiel mi zabalený vo fólii spolu so sprievodnou kartičkou, kde sú popísané základné info. 



Konkrétne mi prišiel na testovanie Crazy Rumors Spiced Chai - príchuť čaj, kardamon, škorica, vanilka a zázvor. Je vegánsky, netestovaný na zvieratách a plný rôznych výživných zložiek - Vitamín E, bambucké maslo, jojobový olej.
Balenie je plastové v tyčinke, obsah produktu je 4,4 ml a páči sa mi, že ho nemusím nanášať prstami, takže sa stal mojím verným spoločníkom v kabelke. Na jeho obale nájdete všetky potrebné informácie a jeho zloženie.



Samotný balzam je jemne nažltlej, smotanovej farby, avšak pri kontakte s perami nezanecháva žiaden odtieň, je bezfarebný. Ihneď vám do nosa udrie jeho exotická korenistá vôňa. S takou som sa pri produktoch na pery ešte nestretla. Skutočne cítim škoricu, jemne vanilku či zázvor. Okamžite ako som ju ucítila, spomenula som si na vianočné obdobie a pečenie rôznych dobrôt. 

Na pery sa nanáša ľahučko, netreba ich viackrát pretrieť, má krémovú konzistenciu a pery ostávajú krásne vyživené a hydratované. Nelepí, pery zbytočne nevysušuje, pocit na perách po aplikácii je naozaj veľmi príjemný. Pery ostávajú hydratované a vyživené viac ako 2 hodiny.       


Zloženie

Balzam ma veľmi milo prekvapil a môžem ho naozaj iba odporučiť. Na výber je viac ako 40 rôznych príchutí, z ktorých si jednoducho každý musí vybrať. Sú zaradené do kategórií ako kávové, čajové, zmrzlinové, citrusové, atď. Ak nemáte radi ochutené balzamy, v ponuke je aj univerzálny bez príchute, poprípade ak máte radi farebné balzamy, aj vo farebnom prevedení.

Keby som si mala sama vybrať, asi by mi to trvalo dlhší čas, pretože kombinácie tých vôní sú neskutočné, ale určite ma oslovil RASPBERRY SHERBET, FRENCH VANILLA,GINGERBREAD či BERRY BUBBLE.

Skvelý výber, úžasná hydratácia, neobvyklá vôňa a príchuť, to sú všetko klady tohto balzamu na pery. Jedinú nevýhodu vidím v jeho dostupnosti. Nájdete ho na rôznych eshopoch, napr. aj na http://www.balzamky.cz, kde je jeho aktuálna cena 109 Kč.

A keďže sa blížia Vianoce a balzam príde celkom pekne zabalený, mohol by to byť aj tip na vianočný darček pre niekoho blízkeho. 

Záverom sa chcem ešte poďakovať za poskytnutie výrobku na zrecenzovanie a pokiaľ vás zaujal, novinky zo sveta Crazy Rumors nájdete na FB tu.

A čo vy? Poznáte Crazy Rumors? Ktorý je váš top produkt na pery?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára