streda 25. novembra 2015

Vianočná blogová GA

Ahojte!

Pomaly sa nám do Vianoc čas kráti, o chvíľu tu máme posledný mesiac tohto roku a preto je najvyšší čas na zháňanie darčekov. A preto som sa rozhodla, milí moji čitatelia, obdariť vás za vašu podporu, komentáre, príspevky, jednoducho za všetko, vďaka čomu si každý deň sadám k počítaču a píšem pre vás jednotlivé príspevky. 

Tento rok to urobím ale dvoma formami. Jedna GA bude prebiehať u mňa na FB a ďalšia tu na blogu. Výhercovia budú teda dvaja.

A o čo budeme súťažiť?




Garnier krém na tvár
Náušnice
Miss Sporty tiene
Balea krém fialka a frézia
Essence lak na nechty
Essence fixa na obočie
Washi pásky
Vzorka Avon


Podmienky :
- sledovať môj blog cez Google +
- sledovať môj blog na FB
   ( napísať pod akým menom ma sledujete na Google + a FB ) 
nechať pod týmto príspevkom svoj e-mail, prostredníctvom ktorého budem výhercu kontaktovať 

Zúčastniť sa môže ktokoľvek zo SR alebo ČR.

Vyhodnotenie :
Výhercu budem náhodne žrebovať zo všetkých zúčastnených a následne mu zašlem e- mail o výhre.

Termín :
Giveaway trvá od dnes, čiže 25.11.2015 do 24.12.2015.

Držím palce!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára