štvrtok 26. novembra 2015

VMD drogerie - nákup

Ahojte!

Neviem či ste zaznamenali minulý týždeň, ale na viacerých eshopoch prebiehala akcia poštovné zdarma pri nákupe nad 15 Eur. A ja som nelenila a túto akciu využila a to nákupom na stránke http://www.drogeria-vmd.sk/. Ide o český eshop, ktorý má neskutočnú ponuku výrobkov od parfumov, kozmetiky, vecí do domácnosti, jednoducho veľká kopa vecí na jednom mieste. Už som odtiaľ objednávala minulý rok, článok nájdete tu.
Čo sa mi veľmi páči je, že majú širokú ponuku výrobkov aj od českých výrobcov a značky, ktoré sa u nás bežne nedajú zohnať. Okrem toho na jednom mieste máte širokú ponuku výrobkov od mojej obľúbenej značky Ziaja, ale aj Essence či Catrice. Ja keď si vyberám produkty, ktoré si chcem kúpiť, strávim na tejto stránke dosť dlhý čas.
A čo som si kúpila?
Objednávku som robila 18.11. navečer a balíček mi doručil kuriér dneska, čiže 26.11. Všetko bolo starostlivo zabalené a zvrchu o zospodu krabice vystlané nastrihanými papierikmi, aby sa nič nepoškodilo.
Ja viem, viem, moja závislosť na sprcháčoch sa opäť prejavila a aj keď som veľmi odolávala, nedokázala som tomuto čokoládovému pokušeniu od Palmolive odolať. K tomu stačí raz privoňať a to musí byť vaše!!! To je tak krásna sladká vôňa, jednoducho na zjedenie.
Mimoni sú u mňa stále v kurze ( ako malé dieťa :-) ) a tentokrát sa mi podarilo zohnať hracie tekuté mydlo. Nie je však určené pre mňa, ale ide o vianočný darček, takže budem sa s ním zabávať až po Vianociach.
Moja obľúbená Ziaja! To, že túto značku a ich výrobky mám veľmi rada, ste si na blogu už určite všimli a aj viacero recenzií na ich výrobky. Hlavným ťahúňom tejto objednávky bol Ziaja detský šampón a sprchový gel s vôňou cookies a vanilkovej zmrzliny. Tento výrobok som prvýkrát uvidela u dievčat, ktoré sa zúčastnili na Ziaja evente a vedela som, že to je niečo pre mňa. Keďže však v mojom okolí nie je Ziaja predajňa ( i keď teraz otvorili novú v Trnave, takže smeruje na západ) a aj dostupnosť na našich eshopoch bola biedna, keď som ho zbadala na stránke VMD drogerie, vedela som, že sme si súdený a bude môj :-) TO JE vôňa !!!! Nič sladšie som asi ešte nezažila, Hneď mi to niečo pripomenulo a aj som si spomenula po chvíli čo. To vonia ako  Lotus Biscoff nátierka zo sušienok, neskutočné!
Okrem toho som chcela vyskúšať nový výrobok na intímnu hygienu a o tomto som čítala pozitíva a nesmú chýbať ani 2 antiperspitanty. Sensitive som mala a bola som spokojná, tak som ho kúpila ako darček a keďže mi končí Rexona  Maximum Protection Confidence, kúpila som si ako jej náhradníka Ziaja Blocker.   
Vôbec som netušila, že má Alpa toľko rôznych masážnych krémov, tak som siahla po Francovkovom. Keďže mi bude onedlho končiť môj očný krém od Ziaja, ako náhradu som si kúpila Valea krém na očné vrásky od českého výrobcu. Tento krém som u nás ešte nevidela v drogérii. A Nivea je stálica, tentokrát však bude súčasť darčeka.
Z dekoratívky som siahla po strúhadle na ceruzky, tých nikdy nie je dosť, aplikátoroch na očné tiene a čiernych ceruzkách na oči.
Moja sestra je v poslednom čase veľmi kreatívna a k tomu potrebuje farby na textil, tak som jej doterajšiu zbierku obohatila o nové odtiene a na skúšku som kúpila aj odfarbovač na biele a omylom zafarbené prádlo.
  

Zopár drobností - farebné gumičky, špáratká, podložka pod mydlo, kefa, prachovka a vreckovky, ktorých v tomto období nie je nikdy dosť.

Za mňa jednoducho skvelý eshop s neskutočnou ponukou, priaznivými cenami a celkom rýchlym dodaním. V ponuke nájdete aj rôzny darčekové kazety, takže možno je to aj tip pre vás, kde nakúpiť vianočné darčeky.

A čo vy? Využili ste minulotýždňovú akciu poštovné zdarma? Aký je váš obľúbený eshop?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára