sobota 21. februára 2015

Nový zostrih

Ahojte!

Pokiaľ môj blog sledujete dlhšie viete, že sa mi podarilo minulý rok zúčastniť sa na projekte Zmenáreň, ktorý organizovala stránka eva.cas.sk a celkovo prebehlo 6 rôznych premien.

Daný deň bol pre mňa nezabudnuteľný, plný zážitkov a nových zmien, najmä čo sa účesu týka. Došlo k radikálnemu skráteniu vlasov a z hnedovlásky sa stala blondínka. Musím povedať, že táto zmena bola pre mňa naozaj radikálna, ale rýchlo som si na to zvykla a odstupom času to bolo podľa mňa najlepšie rozhodnutie, aké som kedy urobila.

Keďže však čas nezastavím a ten plynie veľmi rýchlo, odo dňa tejto zmenárne ubehli už nejaké mesiace. A to sa odzrkadlilo aj na mojich vlasoch. Už nemali ten pekný strih ako na začiatku a i farba mi začala vyrastať. Tak mi neostalo nič iné a objednať sa ku kaderníčke.

Myslím si, že typy ako ja sú pre kaderníkov nočnou morou. Vždy prídem s tým, že si nechám poradiť, nemám konkrétnu predstavu. Keď som prišla teraz ku kaderníčke, mala som len požiadavku, aby sme veľmi neskracovali, vyrastenú farbu dofarbili a dali účesu tvar. A ako to dopadlo?

Pôvodne



No uznajte, vážne to chcelo už upraviť. A ako som tak sedela na kresle a pomaličky mi farbila vlasy, nebola by som to ja, aby som kaderníčku nezahrnula otázkami. Veľmi ma zaujalo, že všade mala plagáty značky Affinage, o ktorej som doteraz nepočula. Ide o značku, ktorá sa špecializuje na kadernícke salóny a ponúka širokú škálu vlasovej kozmetiky. A práve s ich farbou mi aj kaderníčka farbila vlasy. Odporučila mi skôr teplejšie tóny, ktoré sa hodia k môjmu typu. Okrem toho používala aj značku Kallos, pričom veľmi chválila ich masky a šampóny, takže časom sa určite po tejto značke poobzerám. 

No a ako to nakoniec dopadlo?

 

Čo myslíte, zmena k lepšiemu? Myslím, že sa to celkom vydarilo a mne sa to páči. Strih je trošičku kratší, ale konečne majú vlasy nejaký tvar. A farba tiež pekne chytila. Takže spokojnosť a uvidíme za pár mesiacov.

A čo vy? Chodíte ku kaderníčke s nejakou predstavou alebo si necháte poradiť?





 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára